Kerrostalossa syksy mukavaa aikaa kun odottaa milloin lämpöä alkaa saamaan
Patterin avaaminen ei auta kun ei laiteta kiertoa päälle
Kommentit (30)
Mä oon täällä ihan jäässä, ei ole patterit todellakaan vielä alkaneet lämmetä. Meillä se menee ulkoilman mukaan eli pitää olla ensin pitkä aika kylmä ennen kuin alkavat lämmetä..... on mennyt joskus jopa lokakuulle asti. Nytkin hupparissa ja villasukissa.
Yritän tässä karaistua talvea varten. Viime talvena oli lattian alarajassa pahimmillaan -12 astetta, kun rakenteet falskaa. Ei saanut edes kirvesmies korjattua pas*aa rakennusta.
Neuletta ylle ja villasukat jalkaan. Patterit valmiiksi päälle niin on sitten kiva yllätys kun ennen joulua menevät päälle.
Tällä uudessa energiatehokkaassa kerrostalossa sisällä edelleen 26 astetta. Iltaisin on nyt hyvä kuitenkin tuulettaa kun ulkona on viileää.
Täälläkin meni maanantaina päälle lämmöt. Ei vielä pattereita tarvitse laittaa päälle, vaan huomasin rättipatterin olevan kuuma. Samoin rappukäytävässä on varmaan +25, kun patterit hehkuu. Pitikö sitä kaukolämpöä säästellä? Ei näköjään
Odottelen pakkasia kirjoitti:
Yritän tässä karaistua talvea varten. Viime talvena oli lattian alarajassa pahimmillaan -12 astetta, kun rakenteet falskaa. Ei saanut edes kirvesmies korjattua pas*aa rakennusta.
omakoti taloko?
ikkunoita voi pitää auki 24/7 vaikka talvipakkasella jos haluaa
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta kovin taloudelliselta, nythän tulee kaikkien säästää energiaa.
Patterit minille tai kokonaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta kovin taloudelliselta, nythän tulee kaikkien säästää energiaa.
Patterit minille tai kokonaan kiinni.
mä sanoinkin että " jos haluaa"
Meillä ainakin on putket jo kuumina. Vituttaa, koska on turhan kuuma ihan ilmankin ja vaikka on omat patterit kiinni, niin tietty naapuri pitää omiaan täysillä ja täällä saa istua ikkunat ja ovet auki ettei sula.