Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennusta minulle jolla se kyky on, palautetta annan. Useampikin!

Vierailija
27.10.2006 |

Olen kovaksikeitetty, monessa liemessä uitettu nuorehko nainen. Mitä näette nykyisen eläntapani suhteen, loppuuko se johonkin vastoinkäymiseen/onnistumiseen, suureen vai pieneen? Miten saan nämä haluni ja himoni ansoihin, miksi minulla ei ole mitään arvoja mistä pitää kiinni?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies joka kanssasi nyt on, on sinulle kuin koe-eläimenä, rumasti sanottuna.. Et oikein luota itseesi, siihen että todella saat sellaisen miehen josta olet haaveillut, vaan testaat viehätysvoimaasi monenkin erin miehen kanssa. Tosin et saa näistä valloituksistasikaan sitä mitä haet, vain hetken lohdun. Luota itseesi ja opettele rakastamaan itseäsi, vain siten löydät sen kestävän ja elämänpituisen rakkauden.

Vierailija
2/6 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut toisen viestiä, ettei se sekoittaisi intuitiotani.

Löydät arvot jossain elämäsi vaiheessa, onnistumisen ja suuren oivalluksen kautta, joka muuttaa elämässäsi muutakin. Näen miehen joka vaikuttaa epäsuotuisasti elämääsi, tilanne helpottuu, kun lähdette eri suuntiin.

Olen kovaksikeitetty, monessa liemessä uitettu nuorehko nainen. Mitä näette nykyisen eläntapani suhteen, loppuuko se johonkin vastoinkäymiseen/onnistumiseen, suureen vai pieneen? Miten saan nämä haluni ja himoni ansoihin, miksi minulla ei ole mitään arvoja mistä pitää kiinni?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koe-eläimenä pitämistä, sillä onhan hän rakas mieheni kuitenkin ja hänen kanssaan olen päätynyt mihin päätynyt. Silti minulla voi olla rinnakkaissuhteita, se pitää paikkaansa että testaan viehätysvoimaani ja se, etten oikein rakasta itseäni.

Minä kaipaan uutta, erilaista seksiä jne. niin paljon.

Vierailija:

Tämä mies joka kanssasi nyt on, on sinulle kuin koe-eläimenä, rumasti sanottuna.. Et oikein luota itseesi, siihen että todella saat sellaisen miehen josta olet haaveillut, vaan testaat viehätysvoimaasi monenkin erin miehen kanssa. Tosin et saa näistä valloituksistasikaan sitä mitä haet, vain hetken lohdun. Luota itseesi ja opettele rakastamaan itseäsi, vain siten löydät sen kestävän ja elämänpituisen rakkauden.

Vierailija
4/6 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan miestä joka vaikuttaa epäsuotuistasti en tunnista lähelläni. Minulla on kuitenkin tasapainoinen suhde...minun omat pimeät puolet ne siellä kummittelee, ei itse suhde

Vierailija:

En lukenut toisen viestiä, ettei se sekoittaisi intuitiotani.

Löydät arvot jossain elämäsi vaiheessa, onnistumisen ja suuren oivalluksen kautta, joka muuttaa elämässäsi muutakin. Näen miehen joka vaikuttaa epäsuotuisasti elämääsi, tilanne helpottuu, kun lähdette eri suuntiin.

Vierailija
5/6 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toisen ennustajan viestiä.

Mies ei ole oma miehesi tai isäsi, vaan ydinperheesi ulkopuolinen.

Vierailija
6/6 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viikonloppuna vai parin viikon kuluttua,kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme