Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex kutsui hänet kylään - ei minua

Vierailija
02.09.2022 |

Eron jälkeen heidän välit on olleet viileät. Erosta on vuosia. Kun minä tulin kuvioihin, ex on ollut mulle tosi tyly. Ei edes tervehdi tai katso päin.
Nyt yllättäen kutsui miehen lapsen synttäreille, kuohuvaa yhdessä tarjolla. Minua ei kutsuttu vaikka ollaan ihan vakiinnuttu. Suutahdin tästä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa parantaa välejä oikein hyvä mutta tuntuu tylyltä että ei kutsu puolisoa. Osoittelevaa ja sivuuttaa.

Vierailija
2/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet ovat ihan luonnollisia ja niitä tulee ja menee. Voit tietysti tuntea suuttumusta. Jokainen kuitenkin kutsuu kotiinsa kenet haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteet ovat ihan luonnollisia ja niitä tulee ja menee. Voit tietysti tuntea suuttumusta. Jokainen kuitenkin kutsuu kotiinsa kenet haluaa.

Niinpä. Ehkä enemmän suutahdin miehelle, kun oli menossa ihan oikopäätä ilman minua.

Vierailija
4/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuohuvaa lapsen synttäreillä? Tuleeko sinne muitakin vieraita? Mä en usko, että mun mies ois mennyt. Ois juhlittu lapsen synttäreitä sitten, kun on meillä. Eli ymmärrän sun harmistuksen.

Vierailija
5/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootitko 3-kimppaa?

Vierailija
6/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylläty, että suutahdit, mutta anna suuttumuksen mennä ohi. Tämä on ongelma vain sinulle, ja jos aiot alkaa kiukutella ja pitää vihaa, teet vain kaikkien elämästä vaikeampaa kuin tarvitsisi.

Vierailija
7/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuohuvaa lapsen synttäreillä? Tuleeko sinne muitakin vieraita? Mä en usko, että mun mies ois mennyt. Ois juhlittu lapsen synttäreitä sitten, kun on meillä. Eli ymmärrän sun harmistuksen.

Ei muita vieraita. Lapsi täysi-ikäinen jo.

Tästä syystä myös minusta tää oli outo tilanne.

Vierailija
8/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies sanonut että tulette molemmat?

Vierailija
9/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla nuoren omakin toive. Oikeastaan ihan kiva ajatus. Ei kai sinun kaikessa tarvitse olla mukana. Näet varmasti puolisoasi tarpeeksi arjessakin.

Vierailija
10/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miettisin onko toi ero hoidettu loppuun. Meillä on juhlissa aina kumppanit tietenkin kun muutenkin jakavat lasten arkea.

Vierailija
11/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe, että olisi missään nimessä mikään automaattinen juttu, että exän uusi puoliso kutsutaan lapsen synttäreille! Toki tällaisiakin eronneita pariskuntia on, mutta missään tapauksessa ei mielestäni oleteta, että pitäisi noin toimia!

Se on heidän lapsi ja kaikki synttäreillä kaikki tulisi tehdä sen lapsen ehdoilla ja jos on joku asia kuten ex-miehen uusi puoliso, joka voisi luoda jännitteitä juhliin, niin ehdottomasti hänet silloin kannattaa jättää kutsumatta! Ne juhlat ei ole sinua varten, vaan sitä lasta varten!

Vierailija
12/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe, että olisi missään nimessä mikään automaattinen juttu, että exän uusi puoliso kutsutaan lapsen synttäreille! Toki tällaisiakin eronneita pariskuntia on, mutta missään tapauksessa ei mielestäni oleteta, että pitäisi noin toimia!

Se on heidän lapsi ja kaikki synttäreillä kaikki tulisi tehdä sen lapsen ehdoilla ja jos on joku asia kuten ex-miehen uusi puoliso, joka voisi luoda jännitteitä juhliin, niin ehdottomasti hänet silloin kannattaa jättää kutsumatta! Ne juhlat ei ole sinua varten, vaan sitä lasta varten!

Tietenkin. Mutta kun tällaisia juhlia ei ole ennen järjestetty. Nämä ensimmäiset.

Vierailija
13/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kertoo jotakin vanhemmilleen. Anna heidän juhlia, hyvä jos saavat sovussa juhlittua.

Vierailija
14/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se lapsi ole paikalla. siellä on vain skumppaa ja pimppaa

Vierailija
15/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi ei eroa vanhemmista, muista se. Lapsella on yksi ainoa isä ja äiti, muista se. Sinä et kulu joukon kun lapsella juhlat, muista se ja Opi Sen Asian Kanssa Elämään!

Ei ollenkaan näin. Nämä lapset pitävät minusta paljon, meillä on hyvä suhde.