Kertausharjoituksia alkaa napsahtaa 40-50-vuotiallekin
Pyssy kädessä ojiin ryömimään vaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0815de2f-2e59-43c7-b607-92cf56cbf267
Kommentit (246)
Mitä sitten ?
-keski-ikäinen mies
Ei ole kertaakaan päässyt, vaikka olen alikersantti. Lähden vaikka heti. M37
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten ?
-keski-ikäinen mies
Ei se mitään herkkua ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten ?
-keski-ikäinen mies
Tiedoksi, että olen ollut ennenkin kertaamassa, kysyn uudestaan mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten ?
-keski-ikäinen mies
Kukaan täysijärkinen ei kuvittele sen olevan herkkua, ja jokainen varusmiespalveluksen suorittanut tietää, millaista se on.
Kertaakaan ei ole kutsuttu.
-rynnäkkösivari vm -94
Miehen sex appeal lisääntyy joka kertauksen jälkeen.
Kiitos, miehet, kun menette kertaamaan. Hieno juttu! Toivotaan ettei taitoja tarvitse käyttää.
Ei ehkä herkkua, mutta motivaatio ihan eri luokkaa kuin mitä olisi ollut pari vuotta sitten.
Amerikkalaiset pommikoneet harjoittelivat tänään Tukholman yllä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, miehet, kun menette kertaamaan. Hieno juttu! Toivotaan ettei taitoja tarvitse käyttää.
Armeijan koulutuksesta ei ole kovin paljon hyötyä. Taistelijan perustaidot on melkein ainoa mistä on hyötyä. Oikea sota ja harjoitukset ovat aivan eri asia.
Älysin erota reservistä lähes vuoskymmen sitten. Ei sillä et enää välikään kun olen nivelvammainen mutta kuitenkin eipähän tarvii lääkäriin lähteä hakemaan paperia että voi jäädä pois. Natoarmeijaan en haluaisi kuuluakaan vaikka kylläkin tunnustan sen tässä tilanteessa paremmaksi kuin jäädä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä herkkua, mutta motivaatio ihan eri luokkaa kuin mitä olisi ollut pari vuotta sitten.
Minulla taas päinvastoin: korona ja Nato-hysteria paljastivat monella tavalla, miten vähälahjaisia ja vastuuttomia meidän päättäjät ovat ja miten itsekästä ja yksinkertaista väkeä monet suomalaiset ovat. Isänmaallisuuteni on haihtunut. Suomi on minulle vain maa, johon olen sattumalta syntynyt ja jossa tällä hetkellä asun. Muissakin maissa on tullut asuttua.
Naisille voisi myös järjestää jonkun yleisen maanpuolustuskurssin, menisin mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kertaakaan päässyt, vaikka olen alikersantti. Lähden vaikka heti. M37
Olet urhea! Minä pidän huolta vaimostasi sillä aikaa kun sinä makaat osissa ojan pohjalla. Vaimollasi tulee kaikki olemaan oikein hyvin.
olen nelikymppinen henkilö joka ei ole käynyt armeijaa ja en kuulu edes mihinkään metsästysseuraan. jos kävisi sellainen vahinko että saisin kutsun kertausharjoituksiin, niin tuikuttimen käytön harjoittelu pitäisi alkaa ihan perusteista.
Vierailija kirjoitti:
Naisille voisi myös järjestää jonkun yleisen maanpuolustuskurssin, menisin mielellään.
Maanpuolustusnaisissa järjestävät tuollaisia. Sinne vaan mukaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armeijan koulutuksesta ei ole kovin paljon hyötyä. Taistelijan perustaidot on melkein ainoa mistä on hyötyä. Oikea sota ja harjoitukset ovat aivan eri asia.
Siitä en tiedä mitään. Naisetkin saa käydä armeijan, mutta minusta ei siihen ole. Minulla on sitten muita taitoja, jos hätä tulee. Olen todella kiitollinen kaikille, jotka asevelvollisuuteensa vakavasti suhtautuu.
Ihan jees.