Mitä side hustleja teillä on?
Totuus on että Suomessa ei työtä tekemällä rikastu. Itse lähinnä day treidaan valuuttoja sekä jonkin verran drop shippausta ja amazon fullfilmenttiä.
Kommentit (15)
Haluaisin oppia tuota drop shippausta ja amazon fullfilmenttiä, onko niille muuten suomen kielisiä ilmauksia.
Itse teen ja myyn taidetta.
Lisäksi ostan designer huonekaluja tai astioita jos ja kun saan halvalla, ja otan hyvät kuvat ja asialliset tiedot, ja myyn niche-palstalla. Joskus tulee hyvinkin voittoa, mutta vaatii tietysti harrastuneisuutta.
Kävin day trading kurssin mutten ruvennut, ei mun numeropää riitä siihen.
Olen trokari eli kierrän live- ja nettikirppareita ja myyn löytöjäni eteenpäin voitolla.
Asuntojen kuntotarkistuksien tekemistä. Minkäänlaista muodollista pätevyyttä ei ole, mutta koska kyseiseen hommaan ei sellaisia tarvita eikä minkäänlaista osaamista, niin miksi ei. Kiinasta pari halpaa mittaria, kamera ja muistilehtiö/pädi, muuta ei tarvita. Välitän myös kiinteistöjä välillä, sitäkin voi tehdä kunhan on pulssi ja jalat kantaa edes sen verran että pääsee asuntonäytölle.
Myyn kiljua lapsille välituntien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on side hustle?
Sivu vipinä
Vierailija kirjoitti:
Myyn kiljua lapsille välituntien aikana.
Kuhina käy kun setä ammentaa ämpäristä voimajuomaa.
Katsooko verottaja heti yrittäjäksi jos vaikka yrittäisi tienata vähän lisää esim. ostamalla halvalla tavaraa ja myymällä niitä voitolla, tai esim. verkkokaupassa möisi T-paitoja omalla painatuksella, joku itse piirretty kuva tms.?
Jenkkiläisillä tubekanavilla rehvastellaan aina näillä side hustle hommilla, hyvä kai se siellä on kun ei tarvitse veroja maksella, saati rätkäistä huikeita summia erinäisiä velvollisuuksia maksettava jos sinut katsotaan yrittäjäksi.
Ne yrittäjän velvollisuudet pistää heti homma kannattamattomaksi Suomessa ja olet vain entistäkin enemmän taloudellisessa kusessa sen kanssa.
Lisäksi suomalaisten ostovoima = 0 joten eipä näillä side hustle systeemeille ole edes markkinoita täällä, ei ole ostajia ostovoiman puuttuessa, mutta noin teoriassa mietittynä vaan olen ajatellut tuota side hustlea, sivutointa vissiin suomeksi.
Kerään luonnonantimia omaan käyttöön
Harjoitan sitä perinteisintä hustlaamista, josta tuo sana on levinnyt muuhun käyttöön.
Niin mitä että?