Roskakori makkariin?
Kommentit (22)
Ihan oikeasti et osaa itse päättää laitakko roskiksen makkariin? Tarttet siihen muiden mielipiteitä?
Tietysti. Nenäliinat, ostettujen vaatteiden lappuset, rikki menneet sukkikset jne.
Pistät makkarin tyyliin pienen roskiksen sinne, jos sellaista tarvitset.
Voisin kuvitella sen käyttökelpoiseksi lähinnä jotain lääkepipettejä varten. Kaikki eritteitä sisältävät jutut alkavat helposti haista ja ne kannattaa siksi viedä nopeasti pois makkarista.
Meillä on. Nytkin viskon siihen nessuja räkätaudissa.
Ehkä silloin jos keittiön roskikselle on pitkä matka. Itse jaksan kävellä tuon viisi metriä.
Ot, mutta luin huolimattomasti "rokkari makkariin" ja vielä aloitusviestin Hot or not - kohdallakin ajattelin vaan, että jaa jaa, jos saa ite valita niin ajatuksen tasolla ihan hot :'D
Kyse olikin roskakorista. Ei nyt liiemmälti suuria tunteita herätä, iteltä ei löydy.
Mulla on työpiste makkarissa, niin se roskis on ihan luonteva sen yhteydessä. Sinne tulee laitettua mm. kuitteja (käsilaukut on vaatekaapissa, niin kun niitä laitan sinne tulee tyhjennettyä ne ja aina siellä on kuitteja), nenäliinoja, karkkipapereita jne.
Hot. Puhtaana eli puhdas pussi siinä, ei roskiskäytössä, vaan olemattomien pahoinvointien varalta. Se on toiminut pahoinvointia 99% vähentävästi, ei tarvitse pelätä mitään kun on varalla jotain pussukkaa. Kiva sävy sangossa parantaa tunnelmaa, muovi ei niin kylmä kuin metalli. Nyt siis kyse ei ole alkoholista olotiloissa koska en käytä, vaan migreenitaipumus, allergia, väärä ruoka, närästys tai kuuk. lääke jne. Pitää varautua kaikkeen. Sama kylppärissä paitsi ilman pussia, vesivuotojen varalla sanko.
Mulla on muissa huoneissa paitsi olohuoneessa roskis. Kätevää, kun roskat saa heti kädestään laittaa siihen eikä tarvitse kuljetella. Joskus on jotain lääkejuttuja ja nenäliinoja mitä sinne makkarin roskikseen tulee laitettua. Että en varmaan kiinnittäisi huomiota jos menisin jonkun luo ja siellä on roskis makkarissa. Jos se on kortsuja varten niin sitten varmaan kannattaa olla pieni kannellinen hajujen ja esteettisyyden vuoksi. :D Mulla kun joskus parisuhteessa oli kumit käytössä niin piti usein tyhjentää makkarin roskis koska alkoi haista ällöttävältä. Ja eihän se kovin tyylikäs sistuksessa ole, kannattaa laittaa se johonkin nurkkaan.
*Pitää silti todeta aiempaan, että oikealla ruokavaliolla ja ajoilla vatsa on parempi. Mutta osalla voi olla silti tulla vedestä huono olo illalla, mutta se ei vaadi sankoa.
Meillä on 375 neliötä asuinpinta-alaa, joten roskiksia tarvitaan enemmän kuin kaksi.
Not hot. Naiset tuntuvat haluavan sen sinne.
En silti hyväksy että makuuhuoneessani olisi mitään ylimääräistä. 😑
Miksi ihmeessä? Minä heitän roskat suoraan lattialle sohvalla istuessani. Painan 184kg, niin ei kauheasti rampata missään.
Pikkupojan kroppa ja lihakset 0/5
Talossamme keittiössä roskis ja biojäte ämpärit on aina riittänyt eikä muita tule.
Meillä on makkarissa kaksi roskista, molemmilla omilla puolillaan. Tietenkään niihin ei laiteta mitään, mikä alkaa haista, ja jos on esimerkiksi flunssaa niin nenäliinaroskat tyhjennetään usein. Keittiö on asuinkerroksen toisessa päässä samoin kuin vessa, miksi pitäisi etenkään flunssaisena kävellä viemään sinne käytetyt nenäliinat? Muutakin käyttöä niille on kuin nenäliinat, tietysti; puolisolla on (vastenmielinen) tapa syödä karkkia sängyssä, joten kääreet ja rasiat menevät suoraan roskiin eivätkä jää pyörimään yöpöydälle. Omaan roskikseeni tyhjentelen vaatteiden taskut, kun olen laittamassa niitä pyykkiin jne.
Myös molempien työhuoneissa on roskikset.
Ei tarvita. Minulla on sellainen nätti kori, joka pitää aktiivisia kirjoja paikoillaan johon laitan jonkun satunnaisen roskan, vaikka nenäliinan tai karkkipaperin.
Ei sovi mun makkarin sisustukseen, eikä sillä olisi siellä muutenkaan mitään käyttöä.