Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EI &%¤#&!!! Tätä ei enää kukaan usko! Vaitiolovelvollisuudesta asiaa...

Vierailija
27.10.2006 |

Äitini soitti ja onnitteli raskaudesta äsken. Olin ihan että häh??? Mistä se voi sen tietää. Tk:n laborantti oli mennyt juoruamaan!!! Äiti oli vain pahoillaan, etten ollut sille kertonut!

Tää on ihan hirveää. Meillä on kolme pikkuista jo ennestään ja tää raskaus oli totaalinen vahinko, söin kyllä pillereitä, mutta joku kai sitten ei imeytynyt tms. Oltiin kallistumassa jo abortin puoleen, mutta nyt mun raskaudesta tietääkin koko kylä!

Mä en oikeasti käsitä, kuinka tk:ssa voi olla nöin ääliötä porukkaa töissä!

Tästä asiasta teen TAATUSTI valituksen. Ja sen lisäksi myös otan hlökohtaisesti tähän ääliönaiseen yhteyttä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia oli todella salainen, koska olimme seurustelleet uuden mieheni kanssa vasta muutaman kuukauden kun aloin odottaa. Kävin ensimmäisessä neuvolassa ja sen jälkeen tuleva anoppini tiesi raskaudestani.

Kuvio oli sellainen että anopin ja apen erittäin hyvän tuttavapariskunnan naispuolinen edustaja on samassa TK:ssa töissä. Kahvihuoneessa neuvolatäti oli kertonut tälle toiselle naiselle, joka sitten kertoi jutun anopille!

PS. Laboratoriohoitaja ja laborantti ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
22/34 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä käyttäytyminen on liian yleistä henkilöstön keskuudessa!

itsekkin hoitsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni meni lääkäriin ja lääkäri kertoi isälleni aikuisen siskoni sairaudesta. Isäni oli aivan sanaton, lääkäri vaan kertoi labratuloksia ja jatkotoimenpiteitä, tämä tapahtui puoli vuotta sitten pienehkössä kaupungissa. Ja on ihan tosi juttu.

Vierailija
24/34 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan, siis kukaan laboratoriohoitaja tekisi tuollaista mokaa!

No saitpahan jutun aikaiseksi...

Vierailija
25/34 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kukaan, siis kukaan laboratoriohoitaja tekisi tuollaista mokaa!

No saitpahan jutun aikaiseksi...

Vierailija
26/34 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan varma.

Minua suorastaan vituttaa tällaiset provot.

Vierailija
27/34 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoopi yksi jonka anoppi ja käly töissä samassa tk:ssa ja kyllä muuten juorut lentää suvussa.

Vierailija
28/34 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toivoopi yksi jonka anoppi ja käly töissä samassa tk:ssa ja kyllä muuten juorut lentää suvussa.

Ja ketään siellä ei kiinnosta puida kenenkään labravastauksia vain sen takia, että saisi juoruilla. Siis voisiko enää tylsempää kahvihuonekeskustelua olla kuin " naapurin muijan labravastaukset" !

Tämä on minusta aika väsynyt aihe. Ap voisi lopettaa jo.

Vierailija
29/34 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Helsingissä asuessamme tiesimme koko kaupunginosan tuttujen asiat kun neuvolahenkilökunta lääräsi ne meille.

Siis tyylin " joo sillä Tuulan perheelläkin on ollut kovat ajat kun niiden vauav on koliikkinen, ovat ollet tosi väsyneitä" . Oli hirmu kiusallista vaikka ei kuultu mitään salaisuuksia mutta silti inhottavaa tietää kavereiden asioista sellaisia juttuja mitä eivät olleet meille itse kertoneet.

Ja minä kun aina luulin että tätä tapahtuu vaan pikku kylissä jossa ihmisillä ei ole muuta elämää!!

Noh, onneks vaikka meidän kaupunginosan terkkari kertoiskin minusta asiaa, ei ketään vois vähempää kiinostaa kun en tunne täältä ketään enkä edes ole kunnostautunut moikkamaan naapureita.

Vierailija
30/34 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ilkeä tehdä aborttia.

Vierailija
31/34 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli enpä jaksa paljon painoa panna sinun sanomisille.

t: anopin ja kälyn tuntija

Vierailija
32/34 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 15v sitten tehny valitusta (olin nuori ja arka), koulukaverin äiti on äitiysneuvolan terkka, mä olin teininä raskaana, ja se terkka kerto kotona tytölleen joka kerto eteenpäin. Harmittaa harmittaa!!!

Vierailija
33/34 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ihmeessä valitus! Voimia sinulle, ap.

Vierailija
34/34 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä EI ole väliä jos äiti on jo valmiiksi tosi väsynyt ja ei todellakaan ollu suunnitellu lisää lapsia. Ainakaan vielä.

Ja kyllä, minulla on kaksi lasta ja olen tehnyt myös abortin. Joskus pitää vaan tajuta että se voi olla oikea vaihtoehto.

T:18