Mistä tulee sanonta mennä reisille?
Mikä menee reisille..? Olenko jotenkin outo kun minusta sanonta on törkeä eikä sovi esim. työympäristöön. Hävetti, kun kokouksessa asiantuntija kommentoi homman menevän reisille - koulutettu nainen. Itse naisena en ole kehdannut sanontaa käyttää - ei tosin ole houkutellutkaan käyttää 😅 olenko ymmärtänyt sanonnan oikein vai noloilenko turhaan?
Kommentit (46)
Spermat lentää reisille teinipojilla
Hätäsen miehen hommat menee usein reisille.
Kyllähän sitä kahvit menee reisille, jos kuppi lipsahtaa kädestä. Ei siihen tarvitse mitään sen kummempaa liittyä.
Näin olen tulkinnut!!! Ja eihän tuo silloin mitenkään sovi asialliselle työpaikalle!!! Todella junttia käyttää sellaista. Onko mitään muuta selitystä vai onko vain tämä yksi merkitys?
Tarkoittaa että homma lässähtää ennen kuin ehtii kunnolla alkaakaan. Niin kuin huonolla rakastajalla.
Tässä sinulle vastaus suoraan suomi24-palstalta :D
Reisille meneminen tulee siitä, kun coitus interruptuksessa sperma roiskitaan naisen reisille eli se menee väärään paikkaan.
Tämä samaa sarjaa kun on aivan lähistöllä. Silloin sanotaan "olen aivan siinä huulilla"
Vierailija kirjoitti:
Tämä samaa sarjaa kun on aivan lähistöllä. Silloin sanotaan "olen aivan siinä huulilla"
Meillä päin sanotaan "hollilla" ei "huulilla".
Uskooko joku oikeasti että voisi viitata kahviin..? Minun teki mieli sanoa kollegalle, että ehkäpä tuota sanontaa ei pidä käyttää työpalavereissa, joissa on aika korkean tason porukkaa paikalla. Ja itse naisena pidän tosi ällönä. Ehkä moni mieskin.
Spermat ei lennä reisille kuin komedioissa. Sanonta tulee reisille virtsaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Spermat lentää reisille teinipojilla
Ja vähän vanhemmillakin miehillä.
Meilläkin töissä sitä käyttää eräs nainen, mutta toivottavasti tuo on katoavaa kansanperinnettä. Miehet eivät kai yleensä uskalla käyttääkään tuota, ettei ajateltaisi heille itselleen käyneen niin.
Huomaat sen ap sitten, kun kasvat vähän isommaksi pojaksi ja sinulle tulee yöllisiä siemensyöksyjä.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku oikeasti että voisi viitata kahviin..? Minun teki mieli sanoa kollegalle, että ehkäpä tuota sanontaa ei pidä käyttää työpalavereissa, joissa on aika korkean tason porukkaa paikalla. Ja itse naisena pidän tosi ällönä. Ehkä moni mieskin.
Uskooko joku oikeasti, että kaikki liittyy alapääjuttuihin?
Huulilla on kyllä silleen monimerkityksellisempi, että vaikka oluttuoppi tai joku herkku voi olla melkein huulilla toki kiusallinen rivous tässäkin on
Vierailija kirjoitti:
Höppänä ei tajunnut vitsiä :D
t. kahvi-kommentin kirjoittaja
Haluan vihdoin tietää totuuden! Onneksi tämä sanonta varmaan häviää nyt keski-ikäisten myötä. Nuorison en ole kuullut käyttävän