Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raiskaus vai oma vika

Vierailija
01.09.2022 |

Pari viikkoa sitten juhlin aika railakkaasti ja olinkin sitten todella humalassa ja läheisissä tunnelmissa miehen kanssa joka oli minulle ja kavereilleni kuskina. Illan päätteeksi kuski vei ensin kaverini kotiin jonka jälkeen ajoi parkkiin sitten kysyttäessäni missä olemme alkoi hän kysellä ehkäisystä ja minua takapenkille hänen kanssaan, en muista kunnolla mitä tapahtui, mutta muistan kuitenkin että harrastimme seksiä. En ole varma olinko edes antanut lupaa tms. tai olinko kokoaikaa tajuissani. Sen jälkeen kyseinen tapahtuma on ahdistanut ja vaivannut minua ja kaduttanut etten yön jälkeen mennyt kertomaan asiasta eteenpäin, sillä mies oli vielä itse täysin selvinpäin. Kuitenkin aikaisemmin illalla olin tehnyt aloitteen joten oliko tämä vain omaa syytäni?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea meidän on sitä tietää jos et itsekkään muista ootko ollu mukana seksissä vai et. Hae itsellesi nyt apua jotta pääset keskustelemaan tilanteesta. Se että oot aikaisemmin illalla tehnyt aloitteen mutta myöhemmin ehkä? kieltäytynyt ei oikeuta miestä raiskaamaan ja tilanne ei ollu sinun syytäsi. Sitähän me emme tiedä oletko ollut tilanteessa kuitenkin mukana mutta nyt myöhemmin asia harmittaa. Ehkä olisi nyt hyvä päästä sun puhumaan jollekkin ja purkamaan tapahtunutta.

Vierailija
2/6 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en pane koskaan humalaisia naisia enkä ole itse koskaan humalassa pannessa. Naisista ei koskaan tiedä mitä ne muistaa ja mihin ne muistaa suostuneensa tai mihin ei. Sitä paitsi kuka haluaa sellasia seksimuistoja joista toinen osapuoli ei muista mitään.

Taitaa ne humalaiset olla myöskin yliedustettuina seksirikostapauksissa joko uhrina tai tekijänä.

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt voi voi.

Vierailija
4/6 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo epäilyttävältä kuulostaa että selvä mies sekaantuu noin känniseen naiseen. Voi vain kysyä, että miksi. Jos on ihan sammumis kunnossa niin ei voi antaa suostumustaan.

Vierailija
5/6 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämäkin taas lienee.

Jos epäilet raiskausta, yhteys poliisiin. Ihan turhaa täältä kyselet.

Muistat vaan, että sulla olisi hyvä olla edes jotain todisteita asiasta.

Seuraavalla kerralla juot sitten hiukan vähemmin.

Vierailija
6/6 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus on jos mies on vasten kieltojasi harrastanut kanssasi seksiä.

Ei ole raiskaus jos olet vapaaehtoisesti könynnyt takapenkille ja harrastanut seksiä.

Kukaan täällä ei voi tietää kumpi on kyseessä, jos et itsekään muista.