Lopetin Lidlissä käynnin tänään. Hintojen korotukset
Formil nestemäinen pesuaine viimeksi kun ostin, 1,89€ nyt 3,19€.
Yksi esimerkki vain.
Kommentit (37)
Mä joudun nykyään kans ramppaamaan Lidlin ja Ässän väliä, ennen käytin pelkästään Lidliä. Mut nykyään moni tuote on S-marketissa halvempi ku Lidlissä.
Kannattaa kytätä vain tarjoukset joka kaupasta.
Enemmän otti päähän, kun paistopiste oli lähes tyhjä.
Tokmanni on hyvä, laajentanut valikoimaansa.
Ootko daiju tsekannu paljonko k-kaupan pesuaineet maksaa?? Kyllä oot tyhmä.
Teepä testi. Ostat täysin samat tuotteet k-kaupasta ja ens kerralla Lidl.
Ota kuitit molemmista ja laske oikeesti kumpi on halvempi.
Jaaa voittaja ooooon LIDL
Vierailija kirjoitti:
Enemmän otti päähän, kun paistopiste oli lähes tyhjä.
Näillä viljanhinnoilla paistopisteiden toivoisi olevan tyhjiä edes joskus illasta. Järkyttävä on se määrä mikä niillä menee illalla roskiin kun kaikki ei käy hukka-aleen. Ja joka ikisen haaskuuseen menevän jauhonmurun maksetaan me asiakkaat korkeampina hintoina.
Mutta kun kaikkea pitää olla just mulle just sillon ku haluan...
Niin ovat nousseet hinnat muuallakin.
paskakauppa ei edes laputa vanhoja tuotteita vaan ilmeisesti ajaa ne kaatopaikalle mielummin
mä tykkään lidlistä, valikoiman takia.
Juustot ovat kallistuneet liitelissä :(
Näyttää siltä että kaikki hinnat vain koko ajan nousevat. Ajattelin hamstrata pesuaineita, kun ne varmaan joulun kieppeillä ovat taas hinnoiltaa moninkertaiset.
Kannattaa toki vertailla.
Esim. HK lenkki oli Lidlissä vain 1,99 ja Prismassa olisi ollut 2,99. Päiväystä pitkälle syyskuulle niin ostin kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ootko daiju tsekannu paljonko k-kaupan pesuaineet maksaa?? Kyllä oot tyhmä.
Teepä testi. Ostat täysin samat tuotteet k-kaupasta ja ens kerralla Lidl.
Ota kuitit molemmista ja laske oikeesti kumpi on halvempi.
Jaaa voittaja ooooon LIDL
Siitäpä liidelille uusi slogan: "Halvempi kuin kallein!"
Vierailija kirjoitti:
Esim. HK lenkki oli Lidlissä vain 1,99 ja Prismassa olisi ollut 2,99. Päiväystä pitkälle syyskuulle niin ostin kaksi.
Syökö joku tuota paskaa edelleen?
Vierailija kirjoitti:
Mä joudun nykyään kans ramppaamaan Lidlin ja Ässän väliä, ennen käytin pelkästään Lidliä. Mut nykyään moni tuote on S-marketissa halvempi ku Lidlissä.
Sama tällä,joutu otaa nykysin mainosposti vastaan ja kytätä mainokset.Missä kauppa kuloinkin on tarjouksia.Juosta sitten niiden perässä.Törkeintä on Prisma ja Alepa eivät päivittäneet hintoja Hyllyissä.Maito taloustuotet nouseet ja vanha hinta. Kauppa lappu kun kyttään tarkasti Huomaan.Jos ostat postimerkejä kassalta tarkista otavat kotimaan poosti merkki maksu eikä ulkomaan postimerkki maksua.Monasti minulle käynyt velotettu s-ketjun likeet ulkomaan postimerkki maksu.Vaikka ostan ja saan kotimaan postimerkin.Aina pitä palata ja huomauttaa asiasta ja vaatia erotus takaisin.Pienistä kassa virheistä kasvaa 1vuodessa isot maksut tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tällä,joutu otaa nykysin mainosposti vastaan ja kytätä mainokset.Missä kauppa kuloinkin on tarjouksia.Juosta sitten niiden perässä.Törkeintä on Prisma ja Alepa eivät päivittäneet hintoja Hyllyissä.Maito taloustuotet nouseet ja vanha hinta. Kauppa lappu kun kyttään tarkasti Huomaan.Jos ostat postimerkejä kassalta tarkista otavat kotimaan poosti merkki maksu eikä ulkomaan postimerkki maksua.Monasti minulle käynyt velotettu s-ketjun likeet ulkomaan postimerkki maksu.Vaikka ostan ja saan kotimaan postimerkin.Aina pitä palata ja huomauttaa asiasta ja vaatia erotus takaisin.Pienistä kassa virheistä kasvaa 1vuodessa isot maksut tyhjästä.
Ostin Lidlistä tänään keittokinkkua. Hyllyssä oli hinta 1.89€, mutta sen maksoikin 2.19€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökö joku tuota paskaa edelleen?
No sinäpä fiksun kuvan annat itsestäsi kielenkäytölläsi. Onneksi ei tarvitse tuntea livenä.
Prisma halvempi