Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako ostaa Tesla SR+ 60kWh LFP akulla vaiko LR dual motor?

Vierailija
01.09.2022 |

Jälkimmäinen arvokkaampi, onko hintaeron arvoinen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jälkimmäinen todellakin

Vierailija
2/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla on jäänyt sähköautojen kehityksestä jälkeen. Miksi kukaan enää ostaisi sellaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos välttämättä haluat ostaa vibraattorin

Vierailija
4/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä osta kuitenkaan, vaan teet jonkun leasingsopimuksen.

Vierailija
5/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä sitä osta kuitenkaan, vaan teet jonkun leasingsopimuksen.

Se on järkipäätös. Sitten kolmen tai viiden vuoden kuluttua on paljon enemmän tietoa näistä laitteista.

Vierailija
6/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tesla on jäänyt sähköautojen kehityksestä jälkeen. Miksi kukaan enää ostaisi sellaista?

No mikä on mielestäsi parempi vaihtoehto noiden tilalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kannattaa odottaa ellei nyt raha hirveästi kutkuta taskussa

Vierailija
8/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta molemmat ja velaksi.

Palsta-asiantuntijoiden mukaan velka-autolla tienaa verrattuna, että ostaisi omalla rahalla.

Kaksi velka-autoa, tuplatulot, rikastumista ei voi estää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa kumpaakaan, Tesla hankkimalla saat pihaasi kasan ongelmajätettä.

Vierailija
10/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni kommentoija ei osannut sitten vastata itse kysymykseen.

LR ehdottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni kommentoija ei osannut sitten vastata itse kysymykseen.

LR ehdottomasti.

Perustelisitko? Olen vähän kahden vaiheilla. Joo LR on varmasti hauska auto suorituskyvyn takia, ja range on paras model 3sta, mutta SR+llakaan ei jää jalkoihin ja LFP akkua itseasiassa pitäisi vetää aina 100% asti, joten ei se niin hirveästi normirangessakaan jää jälkeen.

Vierailija
12/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti siltä kantilta joudutko talvella ajamaan paikkoihin joissa neliveto helpottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa jenkki rakentaa autoa edelleenkään. Saumat miten sattuu, tulee vedet sisään, maalit hilseilee, ovien kahvat temppuilee... mitä näitä nyt on tässä jo vuosia eikä laatu ole mihinkään parantunut. Mieluummin joltain toiselta valmistajalta.

Vierailija
14/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa jenkki rakentaa autoa edelleenkään. Saumat miten sattuu, tulee vedet sisään, maalit hilseilee, ovien kahvat temppuilee... mitä näitä nyt on tässä jo vuosia eikä laatu ole mihinkään parantunut. Mieluummin joltain toiselta valmistajalta.

Vanhoja horinoita, ja itseasiassa Eurooppaan teslaa tulee Kiinasta, ja Saksan tehdas taisi avautua juuri myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahen litran ohc turbokolmosenkautta nelospuhaltimella sierra jättää sen