Kannattaako ostaa Tesla SR+ 60kWh LFP akulla vaiko LR dual motor?
Jälkimmäinen arvokkaampi, onko hintaeron arvoinen?
Kommentit (15)
Tesla on jäänyt sähköautojen kehityksestä jälkeen. Miksi kukaan enää ostaisi sellaista?
jos välttämättä haluat ostaa vibraattorin
Et sinä sitä osta kuitenkaan, vaan teet jonkun leasingsopimuksen.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä sitä osta kuitenkaan, vaan teet jonkun leasingsopimuksen.
Se on järkipäätös. Sitten kolmen tai viiden vuoden kuluttua on paljon enemmän tietoa näistä laitteista.
Vierailija kirjoitti:
Tesla on jäänyt sähköautojen kehityksestä jälkeen. Miksi kukaan enää ostaisi sellaista?
No mikä on mielestäsi parempi vaihtoehto noiden tilalle?
Tällä hetkellä kannattaa odottaa ellei nyt raha hirveästi kutkuta taskussa
Osta molemmat ja velaksi.
Palsta-asiantuntijoiden mukaan velka-autolla tienaa verrattuna, että ostaisi omalla rahalla.
Kaksi velka-autoa, tuplatulot, rikastumista ei voi estää.
Ei kannata ostaa kumpaakaan, Tesla hankkimalla saat pihaasi kasan ongelmajätettä.
Yllättävän moni kommentoija ei osannut sitten vastata itse kysymykseen.
LR ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni kommentoija ei osannut sitten vastata itse kysymykseen.
LR ehdottomasti.
Perustelisitko? Olen vähän kahden vaiheilla. Joo LR on varmasti hauska auto suorituskyvyn takia, ja range on paras model 3sta, mutta SR+llakaan ei jää jalkoihin ja LFP akkua itseasiassa pitäisi vetää aina 100% asti, joten ei se niin hirveästi normirangessakaan jää jälkeen.
Mieti siltä kantilta joudutko talvella ajamaan paikkoihin joissa neliveto helpottaisi.
Ei osaa jenkki rakentaa autoa edelleenkään. Saumat miten sattuu, tulee vedet sisään, maalit hilseilee, ovien kahvat temppuilee... mitä näitä nyt on tässä jo vuosia eikä laatu ole mihinkään parantunut. Mieluummin joltain toiselta valmistajalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa jenkki rakentaa autoa edelleenkään. Saumat miten sattuu, tulee vedet sisään, maalit hilseilee, ovien kahvat temppuilee... mitä näitä nyt on tässä jo vuosia eikä laatu ole mihinkään parantunut. Mieluummin joltain toiselta valmistajalta.
Vanhoja horinoita, ja itseasiassa Eurooppaan teslaa tulee Kiinasta, ja Saksan tehdas taisi avautua juuri myös.
Kahen litran ohc turbokolmosenkautta nelospuhaltimella sierra jättää sen
Se jälkimmäinen todellakin