Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kohentaa seksuaalisuuttaan?

35v
01.09.2022 |

Olen 35- vuotias nainen. Naimisissa, kaksi alakouluikäistä lasta. Liitto on onnellinen, rakastan miestäni. Hän on upea isä ja aviomies, en keksi mitään moitittavaa. Elämä on onnellista ja aika stressitöntä.

Seksiäkin on, 1-2 krt viikossa. Seksi on hyvää, saan orgasmin useimmiten. Siinä ei ole mitään vikaa. Mieheni on huomaavainen ja kekseliäs ja kokeilunhaluinen. Seksi ei ole kaavamaisesta eikä tylsää. Kiihotun ja seksi tuntuu hyvältä. Tykkään katsella mun miestä, hänellä on upea vartalo ja kalu on upea myös. Hän voisi vaikka aina olla kotona alasti (mun mielestä).

Mutta. En mä sitä seksiä kuitenkaan haluaisi. Vaikka sitä on, ja nautinkin, senkin ajan tekisin mieluummin jotain muuta. Katsoisin elokuvaa, tekisin hyvää ruokaa, kävisin saunassa, leffassa, teatterissa, lenkillä, neuloisin, lukisin kirjaa...siis ihan mitä tahansa! Jos saisin valita, en harrastaisi seksiä kuin ehkä 1-2 krt vuodessa. Masturboin pikaisesti joskus ja sekin riittäisi seksuaaliseen rentoutumiseen mulle.

Mikä mua vaivaa? Näin on siis ollut ihan aina, eikä minulla ole hormonaalista ehkäisyä.

En mä harrasta seksiä velvollisuudesta, mutta silti jos saisin valita käyttäisin sen ajan muuhun. Haluaisin olla seksuaalisempi, mutta kun ei niin ei.

Mulla on terveelliset elämäntavat, olen hoikka ja panostan myös kauniisiin alusvaatteisiin ym. Kai mussa on vaan joku vika.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että seksuaalisuuden palautuminen vaatisi miehen, jota haluaisin ja joka tuntuu haluavan minua. Kerran vuosi sitten näin kadulla yhden miehen, josta sytyin heti. En tietenkään tunne,eikä tutustuttu. Mutta hän muistelin häntä pitkään ja se buustasi seksuaalisuuttani, jos olisimme oikeasti tuntenet, niin ehkä vaikutus olisi ollut pidempiaikainenkin.

Yksikseni en onnistu kokemaan itseäni oikeastaan yhyään seksuaaliseksi. Se vaatii sen myös siis, että mies jollain tavalla olisi musta kiinnostunut.

Seksuaalisuuteni on kuollut tässä parin vuoden aikana, kun mies on muuttunut haluttomaksi. Seksiä on enää n 2 kertaa vuodessa, kun häntä ei kiinnosta. Ei olla erottu kun muuten menee ihan ok. Ehkä uusi mies olisi vastaus sekä ap:n että mun tilateeseen, jos seksiä vielä haluaisi haluta.

Vierailija
42/42 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuosi sitten näin kadulla yhden miehen, josta sytyin heti. En tietenkään tunne,eikä tutustuttu. Mutta hän muistelin häntä pitkään ja se buustasi seksuaalisuuttani, jos olisimme oikeasti tuntenet, niin ehkä vaikutus olisi ollut pidempiaikainenkin.

Mulle on syntynyt sellainen käsitys, että hyvän ja seksintäyteisen parisuhteen kulmakivi voisi olla juuri tuo, että syttyy toisesta heti tavatessa. Ulkonäkö ei ole se merkittävin seikka, vaan käsittämätön yhteenkuuluvuuden tunne joka menee sisimpään asti.  Joku vain humahtaa läpi kropan ja vaikuttaa suoraan myös  nivusiin..Asia jota ei pysty mitenkään analysoimaan tai itselle perustelemaan, saati ymmärtämään.  Sanotaan, että ihastuminen ja alkurakkauden sokeus kestää vain pari vuotta. Itse kuljin sumussa  ekat kymmenen vuotta, ennenkuin havahduin vaimon ulkoisista piirteistä ja siitä, että todellisuudessa olin elänyt ruusuista rakkautta koko ajan. Ehkä juuri 10v kohdalla rakastuin vaimooni uudestaan tämän ymmärrettyäni. Seuraavina vuosikymmeninä tunne ja rakkaus on vain syventynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä