Kuka haluaa tietää 64-vuotiaan eläkeläisen seksielämästä?
Ihmettelen vaan, kun huomasin, että Madonna on taas jälleen kerran tekemässä paljastuksia omasta seksielämästään.
Kommentit (11)
Eikö se oopperatantta siitä kertoile kysymättäkin.
kerro... haluan tietää tulevaisuuteni
Kuinka usein?
Kiihottaako partneri?
Onko anaaliseksiä?
seisooko ja haittaako?
No onhan täälläkin ainakin pari tuonikäistä eläkeläistä, jotka tykkäävät avautua seksielämästään päivittäin ja moneen kertaan. Oisko joku ikäkausijuttu?
ei kukaan ole, niin KUIN ON (ja Elää elämäänsä)
..Madonna.
en usko. (et sinäkään ole..)
toisten. ihmisten, itselle Tuntemattomien! TÄYSIN OVAT, fanittaminen/somettaminen/tms.seurailu ole yhtään
..terveellistä. en usko (mut, 'Have fun With ..it'?!)
Madonnan tekemiset ei kiinnosta pätkääkään, mutta normaalien 60+ ihmisten tottumukset jonkin verran kyllä. Koska minäkin tulen olemaan sen ikäinen joskus. Ongelma on vaan, että tuntemattomien kertomuksista ei koskaan tiedä kuinka paljon on totta.
Totta kai kiinnostaa sen ikäisten touhut, itselläkin joskus edessä. Jos peitto heiluu, niin kyllähän se rohkaisee.
Olen tänne aika paljon kirjoitellut muutaman vuoden. Itse nyt näitä eläkeläisiä 65v setämies. Seksiä kerran viikossa vaimon halujen mukaan, mutta panettaa yhä vielä muutaman kerran viikossa. Varsinkin kun on kulunut joku 4-5vp edellisestä. Silloin tällöin herään aamuisin kun aamuseisokki häiritsee. Ja häiritsee paljonkin jos sattuu olemaan eroottisia ajatuksia. Itsellä ei ole terveydellisiä ongelmia, ei verenpainetta ja vain vähän liian iso iskämaha. Mutta toki tämän ikäisenä alkaa jo vähän huolettaa kuinka pitkään pillua haluaa ja mukava panetus vaivaa. Pitää jaksaa niin pitkälle kuin mahdollista sitten kun ei enää pelitä tai pillu kiinnosta on vanha.
Madonnahan ei ole eläkkeellä, eikä ole moni muukaan 64-vuotiaana.
Olet ilmeisesti itse aika vanha jo , ap, jos sinä olet/tulet olemaan? Minua kiinnostaisi tietää sinun seksielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tänne aika paljon kirjoitellut muutaman vuoden. Itse nyt näitä eläkeläisiä 65v setämies. Seksiä kerran viikossa vaimon halujen mukaan, mutta panettaa yhä vielä muutaman kerran viikossa. Varsinkin kun on kulunut joku 4-5vp edellisestä. Silloin tällöin herään aamuisin kun aamuseisokki häiritsee. Ja häiritsee paljonkin jos sattuu olemaan eroottisia ajatuksia. Itsellä ei ole terveydellisiä ongelmia, ei verenpainetta ja vain vähän liian iso iskämaha. Mutta toki tämän ikäisenä alkaa jo vähän huolettaa kuinka pitkään pillua haluaa ja mukava panetus vaivaa. Pitää jaksaa niin pitkälle kuin mahdollista sitten kun ei enää pelitä tai pillu kiinnosta on vanha.
Älä sie poeka nuor turhhii huolehi, naati vuan!
No kuka haluaa yleensäkään tietää muiden seksielämästä 🥴?