Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Absolutisti

Vierailija
01.09.2022 |

Käyttääkö alkoholilla makeutettuja leivonnaisia, karkkeja yms? Vai onko absolutisti sellainen, että alkoholia ei ole missään muodossa, edes mausteena?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pieni viina absolutistia haittaa. Itse olen sellainen vegaani joka syö kasvissyöjäeläimiä. Esimerkiksi nauta ja lammas käy, mutta sika sekasyöjänä sekä suurin osa kaloista on kiellettyjen listalla.

T: Marko

Vierailija
2/6 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan absolutismin syistä. Jos on pelkoa repsahtamisesta niin tuskin haluaa mitään, pieniäkään määriä. Itselläni nollalinja ja ongelmataustaa on.

Vierailija
4/6 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan absolutismin syistä. Jos on pelkoa repsahtamisesta niin tuskin haluaa mitään, pieniäkään määriä. Itselläni nollalinja ja ongelmataustaa on.

Minä, alkoholisti olin päivälleen kuusi vuotta täysin raittiina ja saunaillan aikana nautittu puoli kahvikupillista alkoholitonta olutta sai repun repeämään ja join päivää vaille yhdeksän vuotta. Meni terveys, meni työt, parisuhde, talo, suvun kesäpaikka - aivan kaikki, joten ei kannata leikkiä asialla...

Vierailija
5/6 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, alkoholisti olin päivälleen kuusi vuotta täysin raittiina ja saunaillan aikana nautittu puoli kahvikupillista alkoholitonta olutta sai repun repeämään ja join päivää vaille yhdeksän vuotta. Meni terveys, meni työt, parisuhde, talo, suvun kesäpaikka - aivan kaikki, joten ei kannata leikkiä asialla...

Ei kannata, ainakaan noin elastisella selkärangalla.

Vierailija
6/6 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis vaan sitä, että voiko enää väittää olevansa absolutisti, jos käyttää esim. alkolla maustettuja tuotteita? Tunnen juurikin sellaisia ihmisiä, jotka väittää esim. lopettaneensa tupakanpolton, mutta lisäävät, että ainoastaan silloin ja silloin (tietyissä tilanteissa)poltan..Eihän sellainen ole lopettanut, vaan vähentänyt. Eikä se ole mielipideasia vaan fakta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi