Mies sanoo ettei halua naimisiin kanssani
Hän luetteli syyt:
1. Saan kohtauksia tyhjästä
2. Loukkaannun helposti
3. Olen sosiaalimedian "uhri"
4. Addikti puhelimeen
5. Teen asioita tunteen perusteella
Kommentit (17)
En ymmärrä miksi kukaan mies haluaisi edes minkäänlaiseen pidempiaikaiseen parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa jolla on nuo kaikki painolastina.
Oletko kännissä tai muuten vaan sekaisin???
Ymmärrän miestäsi.
Sinällään tosin mietityttää, että miksi olette edelleen yhdessä. Nuo ovat aika ikäviä piirteitä ja olisin kyllä itse jo suhteesta lähtenyt, jos kumppani omaisi samanlaisia piirteitä.
Mitä tarkoittaa sosiaalimedian uhri?
Kannattaa lähteä suhteesta heti, jos itse haluat naimisiin. Tuhlaat muuten tuon miehen rinnalla monta turhaa vuotta, jotka voisit käyttää siihen että löydät sen tulevan aviopuolisosi. Vaikka teillä olisi hauskaa, olet katkera sitten nelikymppisenä, kun teille tulee ero.
En ihmettele ettei halua.
Ehkä voit korjata käytöstäsi ja kehittyä niin ehkä seuraava mies saattaa haluta?
Eikös se ole luettelemasi tunnusmerkistön johdosta ihan täysin selvää. En minäkään mene kanssasi naimisiin, pelehtiä kyllä voimme muutaman yön takkatulen loimussa ja hämärässä.
miksi kukaan mies haluaisi naimisiin. erossa joutuu antamaan puolet omaisuudesta naiselle ja lisäksi elatusmaksut
Nykypäivänä ei kannata muuttaa miehen kanssa samaan asuntoon. Se on vain ilmaissiivoojan rooli. Leskeneläkekin huononnettiin. Kannattaa asua erikseen ja nostaa tuet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa sosiaalimedian uhri?
Viittaa luultavasti woke arvoihin ja muuhun vastaavaan aivopesuun.
Mikä miehen selitys oli sille, että hän ilmeisesti kuitenkin haluaa jatkaa seurustelua kanssasi?
Itse vapauttaisin miehen välittömästi parisuhteesta kanssani, jos se on hänelle noin vastenmielistä. Suosittelen sinullekin. Nyt on vuokralaisten markkinat, joten löydät heti uuden kämpän ja voit muuttaa pois jo viikonloppuna. Varaudu siihen, että mies yrittää anella takaisin, koska "ei hän tosissaan ollut".
Tuntemani mies sanoi naisystävälleen "Et ole tarpeeksi älykäs lasteni ädiksi". Joten nuo ap:n mainitsemat asiat eivät ole mitään suhteen loppumista ennustavia.
Sitten ei pidä mennä naimisiin. Ei pidä luvata sellaista, jota ei voi pitää.