Tavio kannattaa sähkön sosialisointia
Mutta lasku tulee joka tapauksessa veronmaksajille. Jos tuo toteutuu kaikkien kannattaa lämmittää sähköllä
Kommentit (16)
Juu. Ei tarvitse pähkäillä, miksi ps on ja pysyy oppositiossa! Toisaalta toki, tilanne antaa mahdollisuuden heittää mitä tahansa ehdotuksia julki!
Laitan öljylämmityksen pois päältä jos tämä toteutuu. Lämmitän jatkossa vaan sähköllä.
Olisi kyllä pelottavaa jos Tavio olis esim VM
Jes, mulla on iso uima-allas pihalla, oon ajatellutkin lämmittää sen talven pakkasilla 35 asteiseksi. Koska valtio hoitaa mulla halvan sähkön.
Hieno juttu. Voin saunoa joka päivä.
Voikin nyt vihdoin sitten hommata sen lattialämmityksen.
Ei pöllömpi idea. Valtio maksajaksi.
Äärioikeistosta ehdotetaan kommunismia. On se sekava puolue. Tietävätköhän itsekään lopulta, mikä aate ja talousnäkemys heillä on ja millä asialla ovat?
Siis, että mitenkä? Tämähän on puhdasta sosialismia 60-luvun malliin.
Valtio maksmaan veloilla sähköä kansalaisille. Onkohan sitä velkarahaa loputtomasti?
Vierailija kirjoitti:
Siis, että mitenkä? Tämähän on puhdasta sosialismia 60-luvun malliin.
Minä kun luulin, että sosialismi tarkoittaa tehtaiden ja laitosten ottamista yhteiskunnan haltuun, mutta ilmeisesti se muuttui siinä vaiheessa kun toveri Lipponen myi puolet valtion omaisuudesta.
Ai eikö se sähkö sitten maksa mitään jos se on sosialisoitu ja kaikki käyttää sitä ihan eläimenä? Kuka sen kustantaa?
Vierailija kirjoitti:
Ai eikö se sähkö sitten maksa mitään jos se on sosialisoitu ja kaikki käyttää sitä ihan eläimenä? Kuka sen kustantaa?
Veronmaksajat, mutta eihän Ville sitä tajua.
Hyvä juttu. Taidan laittaa pihan kasvihuoneen lämpenemään sähköllä ensi tammikuussa jo. Pidän itsekasvatetuista tomaateista.