Paleleeko teitä muita kotona nyt?
Meillä ei ole kotona varsinaisesti kylmä, mutta neljä astetta kylmempi kuin pari viikkoa sitten ja koko kesän. Palelen koko ajan. Vaikka yleensä tykkään viileästä kodista. Miten te muut?
Kommentit (28)
Ei palele. Lämpö 26 , pieni kerrostaloasunto, ikkunat ovat etelään. Alkaa tuntua jo kivalta. Helteiden aikaan oli 29,5.
Ei palele. Lämpö 26 , pieni kerrostaloasunto, ikkunat ovat etelään. Alkaa tuntua jo kivalta. Helteiden aikaan oli 29,5.
sisällä +20 astetta eikä missään lämpöjä. On kalseaa kyllä. Pyykit eivät kuivu sisällä.
Kyllä palelee ja meillä on vielä 24 astetta. Sitähän sanotaan, että lämpötilaa pitäisi laskea puoli astetta viikossa, jotta keho ehtii pikkuhiljaa tottua muutokseen eikä reagoi siihen palelulla.
Hieman. Täällä kanssa laskenut näköjään lämpötila 25...20. Olen todellinen vilukissa, mutta koitan nyt hetken vielä kestää ilman lämmitystä.
21 astetta eli oikein sopiva. Vähemmälläkin pärjäis
Joo, mut ei haittaa yhtään. Viimeviikolla hiosti niin, että sai vedellä kotona selkä märkänä. Nyt pystyy taas olemaan.
Minulla myös 25,5 lämmintä sisällä, patterit suljettu. Mutta sillä erolla että minulla on collegehousut ja collegepaita päällä, muuten tulee vilu. Edellisessä asunnossa oli aina niin kuuma, 26 vähintään.