Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdössä Vantaan Ikeaan katsomaan yhtä hyllyä. Voi kun kehtais kysyö joltakin autollisekta, meneekö Kallioon päin

Vierailija
01.09.2022 |

Kuljetus muuten 59e :(

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy! Jokin paikallinen "puskaradio" facessa tms. Kyllä siellä voi hyvin kysyä.

Vierailija
2/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto onkin ilmainen. Hassua, ettet itse ole samanlaista ilmaista vekotinta hankkinut, jolla voisi kätevästi säästää 59e kuljetuskulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä vaikka taksilta.

Vierailija
4/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kehtaa kysyä etkä varsinkaan tarjota korvausta mahdolliselle autolliselle esim. bensakuluihin, on tosiaankin parempi, ettet kehtaakaan kysyä ja pulitat mukisematta sen 59 euroa.

Vierailija
5/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö enää kuljetusta ole sieltä? Ennen kulki bussi.

Vierailija
6/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto onkin ilmainen. Hassua, ettet itse ole samanlaista ilmaista vekotinta hankkinut, jolla voisi kätevästi säästää 59e kuljetuskulut.

Lisäksi Kallion suunnalla asuva autoilija lienee työssäkäyvä. Siinä menee jo tunti jos toinenkin, kun alat jotain hyllyä ensin Ikeasta hakea ja kantaa jonkun toisen kotiin. Itse tienaan töissä tunnissa sen 30e, joten en tuntemattoman ihmisen tavaroita alkaisi sen halvemmalla kantaa. Jossain Kallion hissittömässä kerrostalossa tuherrat laatikoiden kanssa.

59e kotiinkuljetuksesta on ihan käypä hinta.

Vierailija
7/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 59 euroa kotiinkuljetuksesta on halpa hinta. 

Vierailija
8/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako nimesi J-kirjaimella ap?

Vierailija
9/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suksi suohon.  Itsellä auto ja jos joku haluaisia apua auttaisin mielelläni!

Tuo sinun ilkeä tyyli kirjoittaa tekee pahaa.

Vierailija
10/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä muutenkin yritetään tehdä autotonta. Se on kaikillla siellä asuvilla kohta sama ongelma edessä. Onneksi asuinpaikan voi valita.

Vierailija
11/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, tässähän ratkesi ap:n hyllyongelma.

Kuljetus järjestetty. Kiitos sinulle avusta!

Vierailija
12/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa sen kokoinen hylly, että jaksaa kantaa ja voi kuljettaa bussissa mikäli ei halua maksaa kuljetuksesta 59 e. Nettisivuilla kerrotaan pakkauksen mitat ja paino niin on helppo arvioida onnistuuko itse kantamaan sen.

Yksi mahdollisuus on pyytää autollista kaveria mukaan ja tarjota bensaraha ja esim ateria.

Vierailija
13/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että K:lla!

Vierailija
14/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ostaa sen kokoinen hylly, että jaksaa kantaa ja voi kuljettaa bussissa mikäli ei halua maksaa kuljetuksesta 59 e. Nettisivuilla kerrotaan pakkauksen mitat ja paino niin on helppo arvioida onnistuuko itse kantamaan sen.

Yksi mahdollisuus on pyytää autollista kaveria mukaan ja tarjota bensaraha ja esim ateria.

Kalliosta Ikeaan on kolmen tunnin matka edestakaisin. Ateriakorvauksellahan se kuitataan LOL

Vierailija
15/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se tässä ketjussa olet ensimmäinen ja ainoa, joka ilkeilee ja muita käskee suolle suksimaan. Peili.

Kukaan ei näillä bensan hinnoilla muille tuntemattomille huvikseen ilmaiseksi ajele, voit toki todistaa tämän vääräksi. Tuskin edes omistat autoa.

Vierailija
16/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingistä muutenkin yritetään tehdä autotonta. Se on kaikillla siellä asuvilla kohta sama ongelma edessä. Onneksi asuinpaikan voi valita.

Pyörällä liikutaan!

Vierailija
17/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Jesebel olen

Ap

Vierailija
18/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta 59 euroa kotiinkuljetuksesta on halpa hinta. 

Ei kaikilla ole vara ! 

Vierailija
19/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Kallion lähellä tai asioi Vantaan Ikeassa, mutta kyllä minä voisin autollisena ottaa kyytiin suunnilleen oman ajomatkan varrella asuvan hyllyineen, jos vaan autooni mahtuisivat omien tavaroiden lisäksi.

Kauhistelen aina tätä Suomen mentaliteettia, että ei voida auttaa toista ihmistä, ei ihme kun pahoinvointia ja yksinäisyyttä esiintyy niin paljon!

Vierailija
20/54 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalliosta Ikeaan on kolmen tunnin matka edestakaisin. Ateriakorvauksellahan se kuitataan LOL

Kolmen tunnin?? 🤣Kierrätkö läpi kaikki Kallion pubit ennen ratin taa istumista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi