Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi miehen osallistumaan lapsen vaate- yms. hankintoihin?

Vierailija
27.10.2006 |

Olemme siis eronneet eikä mies osallistu mitenkään mihinkään kuluihin. Kuitenkin koko ajan on vaatimassa, että lapsella olisi oltava sitä ja tätä. Viimeksi tein niin, että kun lapsi lähti viikonlopuksi isälleen, laitoin mukaan vain lenkkarit. Sitten mies suuttui, kun joutui ostamaan tytölle talvikengät, kun olikin satanut lunta.

Lisäksi mies " vaatii" , että lapsi jatkaa kallista harrastustaan, vaikka ei maksakaan siitä mitään. Minä kyllä sen harrastuksen lapselle mielelläni kustannan, vaikka tiukkaa onkin, koska lapsi tykkää siitä todella. Ärsyttää vaan tuo miehen välinpitämättömyys. Ei myöskään osta lapselle lahjoja merkkipäivinä yms.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä laatia seikkaperäisesti listaa siitä, mitä mihinkin menee. Eli mitä sillä elatusrahalla saa, paljonko harrastus vie jne.

Vierailija
2/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä elareiden tarkistusta, jos sinusta summa ei ole riittävä. Teidän molempien velvollisuushan on elättää lasta, suhteessa tuloihinne.

Yhden lapsen elatukseen ei mene enempää rahaa kuin noin 500 euroa (vähennettyna lapsilisällä ja jaettuna teille molemmille vanhemmille)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mitään. Eikä ole suostunut tekemään edes mitään huoltajuus- / elatussopimusta. Oikeuteen kai tässä täytyy mennä, mutta kun ei olis varaa siihen =(

ap

Vierailija
4/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei siis mitään. Eikä ole suostunut tekemään edes mitään huoltajuus- / elatussopimusta. Oikeuteen kai tässä täytyy mennä, mutta kun ei olis varaa siihen =(

ap

menet vaikka oikeuteen. Saathan sinä kunnan maksamaan elatusapua, jos mies ei maksa!

Vierailija
5/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tiennykään. Sen vaan tiesin, että jos mä nostan, niin kulut menee puoliksi ja mulla ei oo kyllä yhtään ylimäärästä ruveta makselemaan oikeudenkäynnistä, valitettavasti =(

ap

Vierailija
6/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna muiden vaatimusten mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Mutta älä käytä lasta välikappaleena, tuollainen on todella ikävää lapsen kannalta (että lähetät lapsen vajaavaisin varustuksin isän luokse)

Vierailija
7/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittoaikaa on vaan tunti päivässä ja oon just silloin töissä. Työ on sellaista, etten pysty mitenkään soittamaan kesken töiden. Kerran, kun olin sairaana, yritin koko sen tunnin päästä läpi lastenvalvojalle, mutta oli koko ajan varattu.

ap

Vierailija
8/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän antaa ohjeet jatkosta. Eikä maksa mitään.

Vierailija
9/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi nyt tärkeintä.

Soita sosiaalitoimiston keskukseen, selitä tilanne, jätä soittopyyntö. Tai laita lastenvalvojalle sähköpostia. Ei se nyt tuosta voi jäädä kiinni

Vierailija
10/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankalaksi on asia tehty mun mielestä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi