Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaan että mies inhoaa mua

Vierailija
31.08.2022 |

Ei kestä mitään mitä sanon. On ilkeä. Ei koske, ei halua lähelle. Ennen aina halusi.
On kyllä jo ilmoittanut että haluaa erota. Tuntuu vaan niin pahalle, kun huomaan miten olen hänelle niin vastenmielinen. Koko perhe tuntuu olevan. Hetken saattaa puhua normaalisti, sitten taas ilkeästi. Tosin syyttää muita ilkeilystä. Olen alkanut miettimään, että ehkä se sitten olenkin minä joka on ilkeä ja inhottava ihminen.
Tämmönen elämänvaihe on ihan hirveä. En tiedä miten selviän tästä kunnialla.

Anteeksi. Oli pakko avautua jonnekkin. Purkaa pahaa oloa. Ei ole ystäviä kenelle puhua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/5 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista,koska sinä et ilmeisesti ole kyllästynyt häneen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on masennus?

Ehkä teidän pitää vaan erota?

Vierailija
4/5 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit kertomatta omat tekosesi, niin te aina teette.

Vierailija
5/5 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi ei ole kivaa käytöstä. Mun kaksi-vuotias tyttäreni kysyi, kun olimme isänsä kanssa eron partaalla, (itse en tosin sitä vielä tiennyt varmasti), että miks iskä menee aina eri huoneeseen kuin äiti? Olin siis niin inhottava, ettei kyennyt olemaan samassa tilassa kanssani, mutta silloin olikin jo toinen nainen kierroksessa. Hetken välillä pystyi sietämään minua ja lapsiani, mutta sitten repesi taas. Ero oli suuri helpotus, omassa kodissa lasten kanssa pystyi taas hengittämään vapaasti, vaikka eihän ero koskaan helppo ratkaisu ole. Minun kohdallani sen päätöksen onneksi teki mies, itse olisin varmaan räpistellyt surkeassa suhteessa yhteisen lapsen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi