Koska olet viimeksi saanut kehuja? Kuka kehui?
Itse sain vuosikausien jälkeen miespuoliselta kaveriltani kehuja viikonloppuna. Se aiheutti itkun kolmeksi päivää, sillä ketään ei ole koskaan kehunut luonnettani. Tuli surku, ettei se ollut mieheni suusta. Joka tosin on näinä vuosikymmeninä sanonut pari kertaa kauniiksi.
Kommentit (41)
En muista kehumisia, mutta haukkumiset muistan sitäkin paremmin. Nuorena mun anoppi sanoi mua nätiksi. Mutta mä en paljoa muista että mun läheiseni olisi mua kehuneet. Päinvastoin en ole koskaan riittävä.
Mies joskus sanoo, että oletpas ahkeroinut tai jopas sinä osaat kaikenlaista tms.
Mutta en mä tiedä onko ne kehuja.
Oppilaani kehuvat hyväksi opettajaksi ja kivaksi. Tämänkin lukuvuoden aikana jo noin kymmenen kertaa olen kuullut ja lukenut kehuja suoraan oppilaalta tai sitten huoltajan tai kollegan välityksellä. En usko, että missään muussa ammatissa saa tällä tavalla kiitosta ja kehuja. Samaan aikaan saa toki nauttia myös niistä murrosikäisten kanssa olemisen vähemmän hauskoista puolista. Aito ja tunteikas on meininki kaikella tavalla😀. Ihanimpia palautteita oli viime keväänä käteen asti tuotu kirje, jossa kiitettiin pysyvästä vaikutuksesta, jonka olen tehnyt, kannustuksesta ja hauskoista tunneista.
T. Yläkoulun ope
Tänään viimeksi kaupan kassa kehui lakattuja kynsiäni.
Ihana ketju. Muistakaa kehua muita aina, kun aihetta löytyy. Se tekee hyvän mielen teille molemmille!
Esimies kehui valmennuskeskustelussa oikein huolella 🙂
Eilen Lidlin kassalla takanani ollut vanhempi nainen kysäisi että mistä olet noin kivannäköisen takin ostanut. Piristi kyllä päivää :)
5v tyttäreni sanoi "ihana isi". Ei mua muuten kukaan kehukkaan.
Kaveri sanoi että on aina ihaillut älykkyyttäni ja sitä miten itsenäinen olen.
Musta tuntui hienolta että minut nähdään niin. Pohjimmiltani olen epävarma.
Kolmevuotias lapseni sanoo monta kertaa päivässä että olen paras äiti. Mikään muu kehu ei tuntuisi yhtä hyvältä kuin se.
Tänään hieroja sanoi: sieltä se kaunis rouva tulee. Ja muutenkin hieroessaan kehui lihaksiani. Olin kiitollinen kehuista, vaikka tiedänkin olevanii hyvässä tikussä, kun liikunnanopettaja olen...
Asiakas kehui Tänään ja kiitti hyvästä palvelusta.
Terv Asp
Mä kävin aamuseltaan Alkossa muiden asioiden ohessa ja myyjä sanoi, että tila kirkastui mun myötä. Hän kehui myös kovasti mun hajuvettä (olin siis sipaissut vähän mun normituoksua ihan vähän kaulalle ja ranteeseen ennen päivän puuhia)
Ihanaa joskus saada mitä vaan myönteistä. Kiitos Alkon myyjä!
Kesällä lähiesimieheltä ja palkitsi samalla pienellä lahjalla.
Minun (ei suomalainen) mieheni.
Hän on vain niin ihana.
Sanon kyllä usein hänellekin; miten onnellinen olen hänen kanssaan.
Humalassa työkaveri kehui pikkujouluissa. Itse en ollut niin kovassa kaatokännissä etten muistaisi tuota enää.
Vierailija kirjoitti:
Humalassa työkaveri kehui pikkujouluissa. Itse en ollut niin kovassa kaatokännissä etten muistaisi tuota enää.
Mulla taas kun työkaveri on "kehunut" kännissä, niin haukkui koko bussimatka 1,5 tuntia. Ja mä olin selvinpäin.
Taisi olla viime perjantai. Ex kehui, kuten se usein teki. Ei siinä mitään että jouduin pahoinpidellyksi samana iltana ja lensin ulos keskellä yötä, kai sitä heitteillejätöksikin voisi sanoa.
Exä kehui mua ihanaksi. Nauroin eka, mutta sitten kiitin siitä.