Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitteko vanhemmat tai appivanhemmat asumaan saman katon alle energiakriisin vuoksi?

Vierailija
31.08.2022 |

Meillä ja heillä isot omakotitalot.
Meillä moderni talo jota ei oikein voi pitää kylmänä mutta vamhempien talot voisi pitää pienellä ylläpitolämmöllä talven yli.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestakin syystä en. Ensinnäkin, meidän talossamme pitäisi tehdä remonttia, ennen kuin huonojalkaiset vanhukset voisivat tänne tulla asumaan. Ainakin kylpyhuone pitäisi rakentaa keskikerrokseen.

Toiseksi, tulisin hulluksi. (Vähän jo olen, mutta tulisin enemmän hulluksi.) Myös puolisollani saattaisi ilmetä hulluuden merkkejä.

Kolmanneksi, meillä ei ole oikeasti lämmintä tilaa niin paljon, että he mahtuisivat tänne asumaan. Puolilämpimän työtilan lämmittäminen asumislämpötilaan talvipakkasilla tulisi ihan liian kalliiksi. Viime talvena siellä oli alimmillaan +10 astetta.

Vierailija
22/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhemmat ei missään nimessä.

Appiukko kyllä. Leppoisa ja mukava ihminen. Siivoa ja käy kaupassa.

Anoppi en. En jaksa kuunnella häntä tuntikausia. Liian utelias, liian "Hyacint Bucket" - mainen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut, joten mulla ei ole appivanhempia. Omat vanhempani voisin ottaa, jos olisi tarve. Ei kuitenkaan ole. Asutaan jo nyt samassa rivitaloyhtiössä, jossa on kaukolämpö. Vanhemmillani on varaa maksaa laskunsa siinä missä mullakin.

Vierailija
24/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin aikuiselta pojaltani, ottaisko se talveksi meidät asumaan luokseen. Ei kuulemma ota mutta hän vois muuttaa meille. Ei muuten muuta.

Vierailija
25/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apoivanhenpia en missään tapauksessa, vaikka ovat kunnollisia. Omani ilman muuta. Ovathan he verisukua.

Vierailija
26/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska äidillä on varaa asua omakotitalossa. 

Vierailija
27/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä puhelinseksilinjalla ja joudun olemaan linjalla melkein aina kun olen kotona, muuten en saisi tehdyksi niin paljon töitä että rahat riittävät elämiseen. Vanhempani eivät tiedä työstäni. Päättele itse, voisinko ottaa heidät luokseni asumaan.

Vierailija
28/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, miten vanhempien/isovanhempien ottaminen on kunniallista, kun näin itse lapsena (30 v nainen) muutin takaisin vanhempien luoksi hetkeksi ja se on jotenkin säälittävää. Ei minun tai vanhempieni mielestä, mutta jotkut tuomitsevat.

Vierailija
29/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei ikinä.

Vierailija
30/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autocorrect korjasi mutsin mustiksi, sori siitä.

Vierailija
31/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä puhelinseksilinjalla ja joudun olemaan linjalla melkein aina kun olen kotona, muuten en saisi tehdyksi niin paljon töitä että rahat riittävät elämiseen. Vanhempani eivät tiedä työstäni. Päättele itse, voisinko ottaa heidät luokseni asumaan.

Onko näitä vielä? Ketkä sinne oikein soittelee, eikö kaikki käytä nettiä?

Vierailija
32/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apoivanhenpia en missään tapauksessa, vaikka ovat kunnollisia. Omani ilman muuta. Ovathan he verisukua.

Kotinne siis on sinun missä miehesi, jonka verisukua hänen vanhempansa ovat, on äänetön hissuttelija, ei saa olla mielipiteitä.

Onneksi selviän maksuistani, niin myös lapseni.

Vierailija
33/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiöön en äitee ota!

Vierailija
34/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani voisin ottaa. Appivanhempia minulla ei ole.

Vierailija
35/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ottaisin mielelläni, mutta ongelma on se, että he ovat mieheni appivanhemmat ja kuka nyt appivanhempiaan ottaisi, en minä ainankaan.

Vierailija
36/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppia en kestä edes kahvittelun aikaa, joten en.

Omat vanhemmat sillä ehdolla, että tulevat asuntoautolla ja viettävät osan aikaa siellä. Muuten ei sopu säily.

Vierailija
37/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppia en kestä edes kahvittelun aikaa, joten en.

Omat vanhemmat sillä ehdolla, että tulevat asuntoautolla ja viettävät osan aikaa siellä. Muuten ei sopu säily.

No ei se miehesi anoppi ole osannut tytärtään kasvattaa jos ei edes kahvitteluhetkeä pysty käyttäytymään sivistyneesti.

Johan työelämä edellyttää kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeentulemista.

Vierailija
38/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Levittävät koronaa.

Kun ovat eläkkeellä ja mielin määrin Istuvat ravintoloissa , matkailevat, bilettävät, juoksevat kaikissa tapahtumissa, kylpylöissä julkisissa tiloissa ilman maskia, eläkerahoillaan.

En todellakaan. Koronan levittäjiä ottaisi.

Vierailija
39/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin omat vanhempani kuin appivanhemmatkin pärjäävät ihan ongelmitta laskujens ja kotiensa kanssa. Heillä on myös mökit ja niidenkään kanssa ei ole mitään ongelmaa. Omat vanhempani ja appivanhemmat ovat kyllä todella ihania upeita ihmisiä, siitä se ei ole kiinni.

Meillä on iso omakotitalo, mutta se on oman perheemme koti ja emme ole ottamassa tähän ketään muita asumaan.

Voisitteko ottaa sinkun  asumaan talveksi kansanne? Nythän sinkuille esitetään että muuttavat ns.isoihin kommuuneihin.Maksaisi  tietysti oman osansa kuluista.

Vierailija
40/47 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman äidin voisin ottaa, jos se jotain auttaisi, mutta eipä se oikein auta kun juuri äitini pärjää hyvin vähällä sähköllä.

Anoppia en ottaisi.

Isää ja appea mulla ei enää ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi