Mikropettäminen
Olen joutunut mikropettämisen kohteeksi. Tämä taas on aiheuttanut suuria riitoja ja luottamuspulaa parisuhteeseen.
Miten olette onnistuneet pääsemään tästä ylitse ?
Kommentit (51)
Näistä nipotetaan. Samaan aikaan nostetaan seksin myymistä mediassa normaaliksi työksi.
Että riipoo tämä kaksinaismoraali.
Huolestunut kirjoitti:
Harva varattu menee tinderiin ja alkaa keskustella siellä tuntemattomien kanssa.
Miksi sitä sitten tehdään somessa?Miten tää eroaa, ei mitenkään?
Some on ns parisuhteissa sallittu tinder
Kai tässäkin on merkitystä sillä, mistä siellä somessa keskustellaan?
Huolestunut kirjoitti:
Sosiaalinen media on kyllä aikansa kirous parisuhteiden osalta.
Kuulin radiosta hienon kommentin.
Miten Tinder eroaa instagramisra/ facebookista?
Somessa ihmisten suojaus ja itsesuojelu vaisto on pienempi koska ei odoteta esim kehujen tarkoittavan minä haluan rakastella sinua..
Jolloin mikropettämisestä ja vahinko ihastuksia pääsee tapahtumaan helpommin..Esim ig pettäminen on yleistynyt todella paljon.
Höpö höpö. On ihan ihmisestä itsestä kiinni, pysyykö uskollisena puolisolleen vaiko ei. Jos joku ehdottaa naimista tai kehuu, niin nostaa itsetuntoa, että kelpaa, muttei siihen pidä lähteä mukaan, kun ei halua pettää. Parhaiten pettämistä onnistuu välttämään, välttämällä tilausuuskia jossa vieras pääsee vikittelemään tai ei usko oman pään kestävän viekoituksia. Olen pitänyt itseänikin aina laskelmoivana, järjellä ajattelevana skarppina miehenä, mutta tiedostanut, että joku pätevä seireeni voisi hyökkäyksellään ja viekkaudella sekoittaa pääni. Siten välttänyt sellaiseen joutumista. Jos ei hankkiudu tilanteisiin ei petä. Jokunen seireeni on yrittänyt, mutta olen selvinnyt ja pystynyt pitämään pääni kylmänä. Mutta myönnän, että jos vaimoni ei olisi ollut halukas ja seksistä olisi ollut pulaa, niin riski olisi ollut suuri.
Ei muuta kuin Gigantista uutta mikroa pettäneen tilalle.
Kaikkien vauvanaisten suulla: naisella saa olla miespuolisia kavereita, jotka saavat halailla ja vähän pussailla ja hieroa hartioita. Mies on sika, jos tätä ihmettelee ja olkiaan kohauttaen menee pelaamaan kavereiden kanssa säbää ja tuopille sen jälkeen.
Nainen hyväksyy miehen naispuoliset kaverit ja exätkin ja nykyaikana tulee melkein pakottaakin mies sohvannurkalta tapaamaan heitä, vaikka ei olisi mitään yhteistä, koska suhde kuivui aikaa sitten kokoon. Mies sitten menee tapaamaan eksänsä tai kaverinsa ja tulee kotiin, jossa on kynsinauhoille itsensä purrut psykoositapaus veitsen kanssa vastassa, joka karjuu, että minä saan mennä, sinä et. Näitkö, sika. mitä teit minulle.
Mies avaa kaljan, laittaa sohvalle vuoteen ja katsoo jalkapalloa. Läheisyyttä ei olisi tiedossa.
P-ettynyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P-ettynyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P-ettynyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tapahtunut?
Lyhyesti.
Sovittuna on, että ei pidetä parisuhteen ulkopuolisia "kavereita", vaan näistä kerrotaan toinen toisilleen rehellisesti. Tämä "kaveri" on vanha "hoito" vuosien takaa, joka ilmaantui kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tämän kanssa keskustelut ovat myös menneet "hyvän maun alapuolelle".
Eli tällaiset keskustelut oli siis sanattomalla sopimuksella kielletty?
Näistä asioista on puhuttu ja sovittu, että näin ei vaan toimita.
Pettämisessä ei ylipäätään ole kyse naimisesta. Avoimet suhteet ovat ok.
Kyse on supimuksen pettämisestä. Jos on selkeä sopimus että noin ei tehdä, niin sitten olet syystäkin suuttunut.Kyllä, kyse on yhteisen sopimuksen rikkomisesta. Ja tämä on toistunut muutaman kerran vakuutteluista huolimatta.
Toistuu, koska mitään seuraamusta sopimuksen rikkomisesta ei tule? Eikö kannattaisi jo harkita eroamista?
Vierailija kirjoitti:
Huolestunut kirjoitti:
Sosiaalinen media on kyllä aikansa kirous parisuhteiden osalta.
Kuulin radiosta hienon kommentin.
Miten Tinder eroaa instagramisra/ facebookista?
Somessa ihmisten suojaus ja itsesuojelu vaisto on pienempi koska ei odoteta esim kehujen tarkoittavan minä haluan rakastella sinua..
Jolloin mikropettämisestä ja vahinko ihastuksia pääsee tapahtumaan helpommin..Esim ig pettäminen on yleistynyt todella paljon.
Höpö höpö. On ihan ihmisestä itsestä kiinni, pysyykö uskollisena puolisolleen vaiko ei. Jos joku ehdottaa naimista tai kehuu, niin nostaa itsetuntoa, että kelpaa, muttei siihen pidä lähteä mukaan, kun ei halua pettää. Parhaiten pettämistä onnistuu välttämään, välttämällä tilausuuskia jossa vieras pääsee vikittelemään tai ei usko oman pään kestävän viekoituksia. Olen pitänyt itseänikin aina laskelmoivana, järjellä ajattelevana skarppina miehenä, mutta tiedostanut, että joku pätevä seireeni voisi hyökkäyksellään ja viekkaudella sekoittaa pääni. Siten välttänyt sellaiseen joutumista. Jos ei hankkiudu tilanteisiin ei petä. Jokunen seireeni on yrittänyt, mutta olen selvinnyt ja pystynyt pitämään pääni kylmänä. Mutta myönnän, että jos vaimoni ei olisi ollut halukas ja seksistä olisi ollut pulaa, niin riski olisi ollut suuri.
Tämä! Isot pointsit Sulle. Olen ajatellut ja käyttäytynyt ihan samoin. Muutaman kerran on ollut lähellä, mutta olen käyttäytynyt aika ikävästi, jolloin naisten mielenkiinto lopahtaa. Kun parisuhteessa meni huonosti, jätin kaveriporukanreissuja väliin ihan juuri sen takia, että en joudu tilanteeseen, jossa joutuu miettimään lähteekö viettelevän naisen matkaan.
Vaimo ei tainnut tehdä näin...
Nää vanhat hoidot aina aktivoituu, kun seurustelu toisen kanssa alkaa...
Mutta jos viestittely menee kiihkeäksi, on parisuhteessa hieman vikaa. Jännitys puuttuu ja sitä on haettava salaisilla puuhilla kodin ulkopuolella...
Tehdäänkö mikropettäminen mikropeniksellä?
Harva varattu menee tinderiin ja alkaa keskustella siellä tuntemattomien kanssa.
Miksi sitä sitten tehdään somessa?
Miten tää eroaa, ei mitenkään?
Some on ns parisuhteissa sallittu tinder