Onko Lennet yleensä reiluja vai nafteja?
Kommentit (7)
Lenne oli kaposin haalari joka löydettiin reilu 1-vuotiaalle hoikalle tytölle. Nyt 80 cm haalari käytössä 9kg hoikkarakenteisella 80-senttisellä, ja hyvin mahtuu alle villapuku ja jää vielä tosi reiluksi.
Lennessä vastaavasti on kyllä myös aika tiukat käden- ja jalansuut mun mielestä.
Kapisuus ja hoikalle sopivuus kuulostaa hyvältä, mutta entäs pituus? Eli lahkeitten ja hihojen pituudet verrattuna lapsen pituuteen?
no ei KAPISUUS vaan kapoisuus! Heh.
Lahkeissa on musta ihan hyvin kasvunvaraa meidän tytölle mutta hukkuvan ei näytä kuitenkaan...
Yksi huono puoli ainakin tossa meidän välikausihaalarissa kyllä on se että siinä on aika lyhyt vetoketju eikä meidän tyttö ainakaan osaa yhtään pukea sitä itse päälleen, ei siis pystyisikään mun mielestä koska vetskari on niin lyhyt että housuosaan pitää " hypätä" . Eli jos on isompi lapsi kyseessä joka jo haluaa itse pukea (meidän 1v 8kk ei vielä) niin katsoisin varmaan sitä.
3
koko talven. Tyttö vuodenvaihteessa ehkä sen 80 cm. Liikeen myyjä sanoi että puku menee 86 cm asti. Jonka jälkeen siis 86 puku on tarkoitettu 86-92 cm jne. On kyllä aika reilun näköinen etten olisi isompaa uskaltanut ostaakaan
Sitten oli minusta vähän pienen näköinen, mutta kyllä sitä varmaan olisi käyttää voinut vielä pari senttiä.
ja istuneet hoikille lapsillemme.