Yksinäinen nuori
Sydän särkyy...
poikani on mitä ihanin ja huumorintajuisin,auttavainen ja kohtelias.
Lopettanut harrastuksen ja en saa innostumaan mistään uudesta harrastuksesta. Olen koittanut kannustaa ja rohkaisemaan menemään nuorisotaloille ja kylille..koulun liikuntatoimintaan.
En tiedä mitä tehdä äitinä. Toivon niin että poikani löytäisi ystävän. 😭
Kommentit (7)
itse pentuna aikalailla yksinolleena samaistun, harrastaako poikasi ylipäänsä mitään? Tietokonepelit, konsolit? Musiikki? Mikä on hänen ikähaarukka?
Oletko varma, että hän kaipaa seuraa?
Poikani on 13v
Pelaa paljon eri laitteilla ja katsoo tubettajia. Tykkää myös kalastaa.
Pyrin olemaan läsnä. Enää poika ei halua minun kanssa lähteä kylille,mutta vietämme kotona kahdenkeskistä aikaa paljon. Hän rakastaa selkäänpiirtelyä 🥺
Pelottaa että vaikuttaa
kehitykseen,aikuistumiseen...tai jos masentuu...
Jos pelkosi pojan tilanteesta on perusteltua ja poika voi selkeästi huonosti hae apua.
Onko koulussa kavereita? Ei kaikki halua enää vapaa-aikanaan seurustella muiden kanssa. Ehkä hän siksi lopetti sen harrastuksenkin?
Poika kertonut, että jollain välitunneilla ollut toisten seurassa ja että viihtyy hyvin koulussa.
-ap
Auta hänet läpi yksinäisen ajan, anna läsnäoloasi, vietä hänen kanssaan aikaa. Vahvista itsetuntoa, älä pakota ulos ja nuorisotaloille vaan hyväksy hänet yksinäisenä nuorena. Älä sääli. Hän levittää siipensä kun on valmus, vahvana ja itseensä uskovana.