Mun pituus on 159cm ja mä painan
Kommentit (14)
Mä olen 162cm / 62kg ja olen mielestäni lihava. Olenkin päättänyt ruveta laihikselle ihan tosissaan.
Tärkeintähän on et olet itse tyytyväinen itseesi!
Mä olen suunnilleen yhtä pitkä, painoa 3 kiloa enemmän kuin sulla ap. Minkäkokoisena pidät itseäs? KUn mä en mielestäni ole mikään tosi lihava. kilot mulla suurimmaksi osaksi on vyötäröllä ja vatsassa.
Meillä pienillä vielä kaikki "tiivistyy", joten uskon kyllä ottä olet lihava, mutta paino on tullut pikkuhiljaa, joten siihen on tottunut
.ja mielestäni voivi muutama kilo lähteä..mutta niinkuin jo sanottiin tärkeintä et ite on tyytyväinen!!mitäs sillä muuten väliä!!!:)
mä olen 157 ja painan 56kg, ja siinäkin on 5kg liikaa!
Pieni olen, mutta itseeni tyytyväinen!
mä olen 157 ja painan 56kg, ja siinäkin on 5kg liikaa!
mä oon saman pituinen ja painan 54 kg, enkä koe että oli yhtään liikaa. olen todella lihaksikas, kylläkin. aktiiviurheilija.
Olen sairastellut ja ollut muutenkin vaikeita aikoja, en ole päässyt liikkumaan normaalisti. Olen tyytyväinen nyt siihen, että sairaudet parempana.
Paino putoaa jos on pudotakseen. Pidän nyt muita elämäni asioita tärkeämpänä kuin tämän hetkistä painoani.
ja painan 63kg. Viitisen kiloa vielä pois, niin olen samassa kuin ennen neljättä raskauttani.
Synnytin muutama viikko sitten ja ylipainoa on normaaliin nähden noin 10 kg.
Voisin painaa 50 kg enkä olisi silti liian laiha.
Nyt on aika nolo olo, kun tunnen itseni ihan hirveän lihavaksi.
159cm ja painan 102kg. Ja olen iloinen. Koska vielä viikko sitten painoin 103. Nyt oen vihdoin elämäntilanteessa, jossa voin alkaa tehdä tälle painolle jotain.
En muuten ole yhtään ahdistunut tai onneton näiden kilojen kanssa. Kyllä ne kyytiä tulee nyt saamaan, mutta olen jo aikaa sitten pättänyt, että en tuhlaa elämääni murehtimiseen, vaan elän kulloistenkin voimavarojeni mukaan onnellista elämää.
Kerrottakoon tähän loppuun, että olen ikäni kärsinyt syömishäiriöistä, ja kun vuosi sitten viimeksi päätin alkaa laihduttaa (10 kg kevyempänä) , huomasinkin olevani raskaana. Raskauden alussa jouduin onnettomuuteen, ja jouduin koko loppuraskauden olemaan levossa.
maaliskuun puolessa välissä oli 77kg. Normaalipainon yläraja on 62. joten vielä 4-5 kg pois, näin alúksi.....
Kannattaisi alkaa laihduttamaan