Missä asennossa mies laukeaa helpoiten?
Missä asennossa mies laukeaa yhdynnässä helpoiten?
Kommentit (34)
Nainen ratsastaa peppu muhun päin niin, nojaa kyynärpäillä sänkyä vasten.
Todella tiukka ja kivat näkymät. Vaikea kontrolloida, lasti lähtee varmasti.
Mikä vaan asento missä penikseni on naisen pepussa.
Vierailija kirjoitti:
Itse laukean helpoiten kun olen päällä, naisen jalat olkapäilläni ja hänen sormensa pepussani!
=Todella pitkäkätinen ja -sorminen.
No eilen vakkaripanolla tuli melko herkästi kun pani mua takaapäin. Seistiin siis molemmat ja mä nojasin tuolin istuinosaan käsivarsilla. Mies yritti himmailla, mutta lopulta ei enää malttanut vaan laukesi.
Vierailija kirjoitti:
No eilen vakkaripanolla tuli melko herkästi kun pani mua takaapäin. Seistiin siis molemmat ja mä nojasin tuolin istuinosaan käsivarsilla. Mies yritti himmailla, mutta lopulta ei enää malttanut vaan laukesi.
Takaapäin on hyvin kiihottava asento. Ei tuossa asennossa kestä mies kovinkaan kauan, jos viimme kerrasta on vähänkin aikaa.
Yhdynnässä laukean helpoiten lähärissä. Laukeaminen ei ole ikinä ollut itselleni yhdynnässä millään tavoin helppoa. Suihinotossa laukean helpoimmin ja nopeimmin, ja vaikka tykkään takaapäin, niin olen elämäni aikana lauennut tässä asennossa vain yhden kerran (varusmiespalveluksen aikana, kolmen viikon kiinniolon jälkeen tyttöystävän kanssa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaapäin on hyvin kiihottava asento. Ei tuossa asennossa kestä mies kovinkaan kauan, jos viimme kerrasta on vähänkin aikaa.
No en tiedä miehen viime kerrasta kun on varattu mies. Mun kanssa hänellä oli seksiä ennen eilistä viime viikon tiistaina. Mä olen sinkku ja muita miehiä ei ole ollut, että olisi kyllä aiemminkin seksi kelvannut.
itse selällään ja vaimo istuu päällä , siinä nytkyttelee eteen taakse liikettä. ei tarvitse montaa kertaa liikehtiä kun alkaa lentää
Ihan sama 0-2-3 min. Noin kolme työntöä hitaasti. Asento mikä tahansa. 😬😁
Terveisiä exälle
Vierailija kirjoitti:
itse selällään ja vaimo istuu päällä , siinä nytkyttelee eteen taakse liikettä. ei tarvitse montaa kertaa liikehtiä kun alkaa lentää
Mitä se nainen siitä saa?
Muutaman kerran nytkyttää?
Vierailija kirjoitti:
Takaa naidessa naisen jalat yhdessä. Halukkaan pillun puristus ja ote koko kalussa on vain niin maaginen, ettei sitä kestä kuin minuutin kaksi.
Mitä se nainen saa tästä? Kiinnostaa.
Aiempi mies oli sellainen, ettei meinannut tulla loppua ollenkaan sille kestävyydelle. Alkuun kivaa joo, mutta pitemmän päälle alkoi kyllä kyllästyttää, kun ei pystynyt edes laukeamaan muuten kuin runkkaamalla. Tai lähärissä tosi pitkän panemisen jälkeen. Nykyisellä ei onneksi ole tuota ongelmaa vaan saa paljonkin helpommin orgasmin. Onnistuu mm. rintojen välissä johon ex ei koskaan kyennyt!
Lähärissä tai takaapäin. Takaapäin oma kontrolli on parempi, mutta kyllä siinäkin tulemaan pystyy halutessaan, saa hyvin vauhtia ja liikettä paljon. Lähärissä lähes sama, mutta itsellä ainakin tuntuu että ei aina niin tarkasti hallitse tulemistaan. Toisaalta vaimon ratsastaessa ei taas ole kontrollia itselläni, joten vaimon kannalta tulen siinä helpoiten jos hän sitä haluaa. Omalla tavalla kiihottavampaa kun homman kesto ei olekaan pelkästään itsestä kiinni...