Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asennossa mies laukeaa helpoiten?

Vierailija
30.08.2022 |

Missä asennossa mies laukeaa yhdynnässä helpoiten?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laukean helpoiten kun olen päällä, naisen jalat olkapäilläni ja hänen sormensa pepussani!

Vierailija
2/34 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoiten nautin kun nainen ratsastaa, mutta se vaatii että satulassa oleva oikeasti hakee omaa nautintoa hieroen intiimejä paikkoja yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soonkuule.. vähä niiku, kaikes hommis että, noi:

..esi-valmistelut on aina se ikävin puoli, kun..

kaikki tykkää VAAN! (sillä. pienel/suurel..;)

RUISKULLA VEDELLÄ!!

..Eikö oo näin?

Vierailija
4/34 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin naidessa nalli palaa helpoiten, naisen ratsastellessa puolestaan kestävyys on parhaimmillaan.

Vierailija
5/34 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähärissä . Naisella jalat yhdessä ja laitan

oikean käteni naisen peppun alle. Siitä vedä

kunnolla pilluun muutaman työnnön ja ahhh.

Vierailija
6/34 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laukean helpoiten kun olen päällä, naisen jalat olkapäilläni ja hänen sormensa pepussani!

Onko se elastic girl, vai miten se ylettyy?

Vierailija
7/34 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyykö aloittaja tätä koska jollain miehellä on vaikeuksia tulla? Silloin kyse varmaan on henkisestä puolesta joten riippuu ihan minkä asennen hän kokee kuumaksi.

Ihan fyysisesti itse päällä olo helpottaa tulemista sukupuolesta riippumatta. Lähetyssaarnaaja on fyysisesti kevyempi kuin takaapäin, joten se.

Vierailija
8/34 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä silloin kun penikseni pääsee vaginan sisälle liikkumaan.

Vierailija
9/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin jalkojen varassa eli ns. poravasara-asennossa.

Vierailija
10/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä kestää liian kauan ei tarvitse kuin kädellä miehen nännejä minun silitellä, niin johan irtoo, yleensä se on lähäri

Vierailija
11/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa naidessa naisen jalat yhdessä. Halukkaan pillun puristus   ja ote koko kalussa on vain niin maaginen, ettei sitä kestä kuin minuutin kaksi. 

Vierailija
12/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että se on normilähäri mahdollisine mausteineen. Jotenkin tuntuu niin hyvältä ja niin pirun kiihottavalta dominoida pehmeästi, olla naiseni päällä koko vartalolla ja sit kun vielä huomaa ja tietää, miten se kiihottaa naistani. Pääsen hallitsemaan työntöjä täydellisesti, tunnen rinnat alla. Ajattelen, että mun kiihkeillä liikkeillä hän saa niin paljon nautintoa ja haukkailee mua siinä samalla. Hän katsoo sillä vähän lasittuneella ilmeellä. Ah, ja tuun vielä helpommin, jos kahlitsen naiseni ranteet käteeni hänen päänsä yläpuolelle. Nännit nousee sit pystympään jne jne..

Vierailija
13/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin ja nimenomaan seisaaltaan... jotenkin vaimo tuntuu vaan niin tiukalta ja hyvältä just siinä asennossa!

Vierailija
14/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudesta asti ollut tyttö selkä seinää vasten ja panen häntä edestä polvet notkolla. Teen niin vaimolle yhä vieläkin ja hän rakastaa sitä. Asennon hankaluus vaan kiihottaa enemmän minua ja häntä.

Vierailija
15/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lempiasentoa tähän ongelmaan. Takaapäin kun naisystävä makaa sängyssä iso kiinteä tyyny lantion alla. Paras on se kun hän ratsastaa peppu minuun päin eli reverse cowgirl. Jos ei nalli muuten laukea sen jälkeen kun hän on lauennut, siirrytään jompaankumpaan. Mutta onhan niitä naisella muitakin keinoja, jos peniksen ei tarvitse olla vaginan sisällä.

Vierailija
16/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin. Piste kertaa kaksi. Vaikeinta on alla kun nainen ratsastaa, jotenkin ei tunnu itselle oikeisiin paikkoihin niin siinä sitten lähinnä koitetaan "pitää pystyssä" vekotinta, mutta pääsääntöisesti jos ei itse ole ns. ohjaimissa niin laukeaminen on paljon vaikeampaa. Takaapäin on parasta, fyysisesti rento asento (lähetyssaarnaajakin menee aika punnertamiseksi), parhaat näkymät ;) (partnerin kauuuunis persikkapylly ja näkee miten uppoaa sisään), ei siinä voi olla tulematta ;D Toki feministisekopäiden mielestä miehet haluaa takaapäin vain koska haluaa alistaa naistansa kuin koiraa, ei missään nimessä sen takia että rakastaa kumppaninsa maailman seksikkäintä takapuolta.

Vierailija
17/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kulli omassa kädessä rakastelu tuo nopeimman nautinnon. Tekniikka on hyvin hallussa.

Vierailija
18/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laukeaa suihinottoasennossa ylivoimaisesti nopeiten.

Vierailija
19/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoseen, niin että itse olen päällä ja nainen mahallaan allani. 

Vierailija
20/34 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen nopeampaa takaapäin kun nainen nojaa esim pöytään jalat yhdessä. Tämä tiukentaa pillua ja pehmeät häppärit hieroo penistä voimakkaasti hieman painaen. Toinen suosikkiasento on nainen mahallaan jalka hieman koukussa ja perse pystössä. Tässä asennossa upea näkymä ja voi suudella samalla kun muna hankaa sopivasti enemmän pillun sivua vasten

M32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi