OP-Platinum -kortista kokemuksia? Onko hintansa arvoinen?
Maksaa 50€ kuussa, mutta lisäpalveluina on matkavakuutusta, tuoteturvaa, lounge-käyntejä ja autovuokrauksen omavastuun poistoa ym., mistä syystä vaikuttaa aika houkuttelevalta. Olen lähdössä muutamaksi kuukaudeksi ulkomaanreissuun ja ajattelin hakea tuota korttia siksi aikaa. Millaisia kokemuksia teillä? Eniten kiinnostaisi tuo concierge-palvelu ja se, mitä se sisältää. Voiko ihan minkä tahansa juoksevan tai jonninjoutavan asian teettää tuon conciergen kautta (esim. pyytää varaamaan huoneen jostain tai ravintolapöydän).
Kommentit (4)
Itse sijoittaisin mielummin kultaan, koska sitä ei veroteta toisin kuin platinaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse sijoittaisin mielummin kultaan, koska sitä ei veroteta toisin kuin platinaa.
Kyseessä siis Credit/Debit-luottokortti, ei mikään sijoitusmetalli.
ap
Jos matkustelet säännöllisesti, kortti voi olla järkevä hankinta erityisesti Priority Passin ansiosta.
Joskus 15v sitten tuo Concierge -palvelu oli myös kiinnostava, mutta kaikkinaisten verkkopalveluiden kehitys on kyllä ajanut pitkälti sen palvelun ohi. Nykyään on ihan iisiä hankkia itse ne oopperaliput ja varaus kalaravintolaan tuntemattomassakin kaupungissa.
Pikkusieluisten harmiksi nykyisellään ei saa myöskään edes sitä pientä egoboostia kortilla maksamisessa kun käytät itse maksupäätettä sen sijaan, että antaisit sen kassahenkilön kummasteltavaksi.
Itse en ole viitsinyt hankkia ko. korttia, mutta varmasti se joillekin matkustaville golfareille sopii hyvinkin..
Eikö kellään ole kokemuksia tästä kortista?
ap