Lue keskustelun säännöt.
Edelliseen Bella ohjelmaan viitaten - alipaino
27.10.2006 |
Onko tällainen ongelma yleistäkin? Tuntuu niin uskomattomalta, että ihminen joka syö kunnolla ei liho.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaikka söin kuinka ja herkuttelin, ei se näkynyt missään. raskauden jälkeen tilanne onneksi muuttui. Sain paremmat muodot ja nyt tuntuu että lihon jokaikisestä suklaapalasta :) Mutta hoikka olen edelleen. 165cm ja 49 kg. Olen nyt todella tyytyväinen vartalooni.