Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edelliseen Bella ohjelmaan viitaten - alipaino

Vierailija
27.10.2006 |

Onko tällainen ongelma yleistäkin? Tuntuu niin uskomattomalta, että ihminen joka syö kunnolla ei liho.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka söin kuinka ja herkuttelin, ei se näkynyt missään. raskauden jälkeen tilanne onneksi muuttui. Sain paremmat muodot ja nyt tuntuu että lihon jokaikisestä suklaapalasta :) Mutta hoikka olen edelleen. 165cm ja 49 kg. Olen nyt todella tyytyväinen vartalooni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi