Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Onko 2- vai 3-vuotias hankalampi?
27.10.2006 |
Ihan subjektiivisia näkemyksiä kiitos! Ja perustella saa mielellään kanssa.
Kommentit (3)
mm. siitä, missä vaiheessa lapsi oppii puhumaan. Puhumaan oppiminen vähentää lapsen käsittämättömältä tuntuvaa raivoamista, mutta tuo tietysti omat kommervenkkinsä. Toisaalta on helpompaa kommunikoida.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaikka sisaruskin syntyi, niin 3-vuotias meni siinä sivussa! ei mitään ongelmia.
Alue: Aihe vapaa
No joo, toinen lapseni on vasta täyttänyt kolme vuotta, joten eipä tässä vielä mitään kummempaa eroa ole ollut. Kolme vuotiaalla on ainakin volyymiä ja tahtoa nyt enemmän, tosin järkeäkin on rutkasti enemmän kuin vasta kaksi vuotta täyttäneellä.