Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Onko 2- vai 3-vuotias hankalampi?

Vierailija
27.10.2006 |

Ihan subjektiivisia näkemyksiä kiitos! Ja perustella saa mielellään kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, toinen lapseni on vasta täyttänyt kolme vuotta, joten eipä tässä vielä mitään kummempaa eroa ole ollut. Kolme vuotiaalla on ainakin volyymiä ja tahtoa nyt enemmän, tosin järkeäkin on rutkasti enemmän kuin vasta kaksi vuotta täyttäneellä.

Vierailija
2/3 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. siitä, missä vaiheessa lapsi oppii puhumaan. Puhumaan oppiminen vähentää lapsen käsittämättömältä tuntuvaa raivoamista, mutta tuo tietysti omat kommervenkkinsä. Toisaalta on helpompaa kommunikoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sisaruskin syntyi, niin 3-vuotias meni siinä sivussa! ei mitään ongelmia.