Ehdinkö pyörällä 33 km:n päähän 2 tunnissa?
Kommentit (35)
Ehdit hyvin .
Itse ajanut 7 km 15 min .
Menoksi vaan.
Niin monta muuttuvaa tekijää, että en voi vastata.
Kokeilemalla selviää.
ehdit. Itse ajoin tänään aamulla duuniin 13.5 km puolessa tunnissa
Hyvin ehtii jos osaat normaalisti pyöräillä etkä ole rapakunnossa.
Et ehdi, jos vähän väliä pysähdyt lukemaan vastauksia. Olisit lähtenyt tunti sitten.
mä kävelen tunnissa 10km päähän joten eiköhän jos ei ole armotonta ylämäkeä.
Riippuu kunnosta. Parin tunnin urheilu on sentään parin tunnin urheilu ja vähän eri kuin puolen tunnin lenkki. Silti jos on jonkin verran kesällä pyöräillyt niin pitäisi onnistua.
Mä olen parhaimmillani pyöräillyt 45km lenkin 30 km/h keskinopeudella, reitillä oli ylä-ja alamäkiä ja niin myötä-kuin vastatuultakin mutta muuten aika hyvä lämmin keli. Kyllä se 16,5 km/h keskinopeus melkein jopollakin pitäisi onnistua, toki kunnon vaihdefillarilla helpommin.
Ajan töihin 24;5km/h eli hyvin luulisi ehtivän🤔
Vierailija kirjoitti:
Alle 20 km/h tunnissa pyöräily ei ole kovin kummoinen suoritus normaalikuntoiselle ihmiselle. 33km/2h pitäisi onnistua suht helposti. Mistä kyse?
Tosin pidemmällä matkalla kovemman vauhdin pitäminen on vaikeampaa. Vaikka pyöräilisi tyyliin 20 km tunnissa, ei välttämättä pyöräile 40 km 2 tunnissa. 33 km ehkä kuitenkin saattaa vielä mennä.
Et mitenkään ehdi, jos et ole tottunut pyöräilijä ja matkan varrelle osuu runsaasti liikennevaloja tai muita liikennettä hidastavia elementtejä. En tiedä, mistä tuo 20 kilometrin tuntivauhti on keksitty standardeihin, mutta se ei ainakaan sovellu mäkiseen maastoon tai teille, joilla liikkuu vilkkaasti muitakin ajoneuvoja ja jalankulkijoita.
Minä pyöräilen mummopyörällä 15km/h, eli pikkuisen jäisi vajaaksi
Itse en ehtisi. On tapana välillä pysähtyä ja keskittyä epäoleelliseen. Pyöräily on elämysmatka, ei maratooni.
Vierailija kirjoitti:
Alle 20 km/h tunnissa pyöräily ei ole kovin kummoinen suoritus normaalikuntoiselle ihmiselle. 33km/2h pitäisi onnistua suht helposti. Mistä kyse?
Menisin yhteen tilaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin yhteen tilaisuuteen.
Etkö pysty lähteä yhtään aikaisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Samaa vauhtia kun tavan hölkkääjä?
Vierailija kirjoitti:
En sano että ei olisi mahdollista, mutta olet todella nopea kävelemään, useimmat joutuu hölkkäämään saavuttaakseen tuon nopeuden. Itse pystyn jonkun aikaa pitämään kävellen yllä noeputta 8km/h, mutta en tunnin aikaa. 6,5km/h menee itsellä ripeänä kävelynä