Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehdinkö pyörällä 33 km:n päähän 2 tunnissa?

Vierailija
30.08.2022 |

Taitaa tulla kiire...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 20 km/h tunnissa pyöräily ei ole kovin kummoinen suoritus normaalikuntoiselle ihmiselle. 33km/2h pitäisi onnistua suht helposti. Mistä kyse?

Menisin yhteen tilaisuuteen.

Onistuu, jos ei haittaa että tulee hiki, viimeistään perillä pysähdyksissä on pää märkänä.

Vierailija
22/35 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tuulesta ja pyörästä, goolge maps antaa yleensä alakanttiin pyöräilyajat, näyttää ilmoittavan 1.33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä paljon siitä pyörästäkin. Armeijan mummopyörä ja oikea maantiepyörä kulkee hieman eri vauhtia samalla kunnolla.

Vierailija
24/35 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 17 km työmatka. Paluumatkaan meni puolituntia tai muutaman minuutin yli, keksinopeus yli 30 km/h,

Vierailija
25/35 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä kävelen tunnissa 10km päähän joten eiköhän jos ei ole armotonta ylämäkeä.

Aika hurja kävelyvauhti.

Vierailija
26/35 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jengi taas vastailee ihan tosissaan tällaiselle sekopäisten juttujen kyselijälle...

Vierailija
27/35 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräni on aika raskas vaikka siinä on kuusi vaihdetta.

Vierailija
28/35 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaisin itse tuon n.1,5 tuntiin, tosin sen jälkeen suoraan suihkuun eikä todellakaan mihinkään tilaisuuteen.

Vierailija
29/35 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilen töihin 25km aika tarkalleen 1t15min.

Vierailija
30/35 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, minkälainen se reitti on ja onko sulla sähköpyörä avustamassa mäki-osuuksilla.  Jos et ole pyöräillyt koko kesänä, on normipyörä ja matkalla on pitkiä ylämäkiä tai jyrkkiä ylämäkiä, niin taluttamiseksihan se monesti menee. Sattuu satamaan, niin rillipäällä se ainakin hidastaa matkantekoa, kun lasit huurussa....

Itse kuljin säännöllisesti ennen koronaa reittiä Rekola -Tikkurila-Malmi-Arabia-Kruununhaka, pyörä kolmivaihtari, matkaa taisi tulla jotain 25 km/suunta. Ja keväällä alussa huhtikuussa mulla meni sellaiset 1 tunti 30 minuuttia -1 tunti 40 minuuttia. Sitten kun kunto syksyä kohden nousi, niin piti vaihtaa fillari 21-vaihteiseen, kun kolmivaihtarista loppui vaihteiden suhteen puhti. Huitaisin matkan alle tunnissa. Mutta kun meille tuli koira, ja nämä etätyöt, on tuo fillarointi jäänyt....

Vierailija
31/35 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poljen 20 kilsaa noin 50 minuuttiin. Kuljen aina filarilla joten olen tottunut ja kuntokin ihan hyvä. Poljen aina kalaan kotona veneelleni jonne on kotoani 10 km. Siihen menee alle puol tuntii.

Vierailija
32/35 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee edes tiukkaa. Tuo on normaalia lenkkivauhtia hitaampi nopeus eli jäisi helposti aikaa vielä vaikka kahville määränpäässä. Ei muuta kuin kypärä päähän ja polkemaan.

Vierailija
33/35 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano että ei olisi mahdollista, mutta olet todella nopea kävelemään, useimmat joutuu hölkkäämään saavuttaakseen tuon nopeuden. Itse pystyn jonkun aikaa pitämään kävellen yllä noeputta 8km/h, mutta en tunnin aikaa. 6,5km/h menee itsellä ripeänä kävelynä

Mä en pysty edes hölkätä 10km/1h. Oon vaan hidas.

Vierailija
34/35 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 km tunnissa olisi vielä uskottavaa, mutta 10 km kävelyä tunnissa ei onnistu ilman jonkinlaista kilpakävelytekniikkaa.

Vierailija
35/35 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä paskaa. Ilmiannettu.