Väre Oy:n toimitusjohtaja jyrähti suomalaisille: "Talven sähkölaskuja on syytä ennakoida ja niihin kannattaa varautua jo nyt, ja pistää sivu...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b2f521ec-42b5-4522-bbfb-ca69ad69fbd6
Jutussa kerrotaan sekin kylmäävä fakta, että sähköyhtiö todella saa katkaista sähköt maksamattoman laskun takia.
Talven yli selvitäkseen pitää olla tuhansien eurojen säästöt. Että sillä lailla.
Kommentit (284)
Suomi jo möi ne sähköt ulkomaalaisille yritykselle, että toki sen jälkeen heti korottavat hintoja mielin määrin. Eli Suomen Valtion tulee ostaa meidän sähkö takaisin meille. Koska se tarkoittaa pitkässä juoksussa, että ulkomaalaiset yritykset määrät kaiken sähkönkulutuksen jatkossa ja tekevät rahaa tällä. Eli Suomi köyhtyy yhä enemmän ulkomaalaisten yrityksen toimesta. He tuskin välittävät siitä, että mitä maksaa sähkö meille suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt näitä jatkuvia "laita rahaa sivuun"- neuvoja.
Ikäänkuin tarvittaisiin muistutusta että älä tuhlaa kaikkea.
Mistä hitosta sitä laitetaan sivuun kun kaikki menee elämiseen jo nyt?
Kenellä se on se pohjaton kassa mistä ammentaa loputtomiin?
T. Duunari
Niinpä, maksaisivat kunnon palkkaa nuo työnantajat.Kaikki hinnat nousee nousemistaan mutta ei palkka ja monilla ei ole edes työtä.sivu
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö Väre Oy:n ja kaikkien muidenkin myydä sähköä 4 sentillä, vaikka joutuvat maksamaan siitä euron???
montakin euroo on pitkän aikaa maksettavaks tosta olkiluodon räpellyksestä. mutta pitääkö mun muitten pohjoismaidenkin verkkoo ruokkia. ja millä tavalla tää pörssi on ollu hyvä juttu?
Hei vaan väre. Minulla on toisen firman soppari kiinteällä hinnalla, eikä ole pelkoa suuresta sähkölaskusta :)
pus pus