Nainen 162/53kg, haluaisitko jotain kysyä?
Monella näkyy katukuvassa paino kertyvän hiljalleen. Täälläkin elintavoista ja painosta jauhetaan, joten voin vastailla, jos jotain kysyttävää on normaalipainoiselta.
Kommentit (63)
Urheilun säännöllisesti. Kävely, juoksu ja lihaskuntotreeniä. Olen suht vahva, kestävä ja hapenottokyky ok.
Kymmenen vuotta sitten olin enempi "laihaläski" ja selkäkivut motivoi tuolloin liikkumaan.
Korkeakoulututkinto.
Kysymyksestäsi puuttuu olennainen asia: ikä. Joko vaihdevuodet ovat menneet etkä ole hormonikorvaushoidolla? Silloin nimittäin on paljon vaikeampaa pitää linjansa, rasvaa alkaa kertyä, ellei vähennä syömistä. Ja se on vaikea paikka, jos on koko ikänsä tottunut syömään tietyllä lailla ja pysynyt hoikkana, ja sitten alkaa samalla ruokavaliolla lihoa! On se niin väärin.
Minäkin olisin voinut nelikymppisenä kirjoittaa tänne tuollaisia arrogantteja aloituksia, nyt 65-vuotiaana en voi, kun aineenvaihdunnan laannuttua ja estrogeenin vähennyttyä kiloja on kertynyt ylimääräistä noin kymmenen entiseen verrattuna. Vaikka olen sama kasvissyöjä kuin ennenkin.
Tässä kyssärit: Miten herkuttelet ja miten usein? Mikä on sokerinkulutuksesi? Syötkö roskaruokaa kuten hamppareita ja ranskalaisia? Kuinka paljon joudut käyttämään itsekuria kieltäytymiseen? Ja se ikä?
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksestäsi puuttuu olennainen asia: ikä. Joko vaihdevuodet ovat menneet etkä ole hormonikorvaushoidolla? Silloin nimittäin on paljon vaikeampaa pitää linjansa, rasvaa alkaa kertyä, ellei vähennä syömistä. Ja se on vaikea paikka, jos on koko ikänsä tottunut syömään tietyllä lailla ja pysynyt hoikkana, ja sitten alkaa samalla ruokavaliolla lihoa! On se niin väärin.
Minäkin olisin voinut nelikymppisenä kirjoittaa tänne tuollaisia arrogantteja aloituksia, nyt 65-vuotiaana en voi, kun aineenvaihdunnan laannuttua ja estrogeenin vähennyttyä kiloja on kertynyt ylimääräistä noin kymmenen entiseen verrattuna. Vaikka olen sama kasvissyöjä kuin ennenkin.
Tässä kyssärit: Miten herkuttelet ja miten usein? Mikä on sokerinkulutuksesi? Syötkö roskaruokaa kuten hamppareita ja ranskalaisia? Kuinka paljon joudut käyttämään itsekuria kieltäytymiseen? Ja se ikä?
Ja vielä: onko seksielämä kunnossa? :)
Olen aikuinen nainen, joka painaa 32 kiloa. Mitä minun tulisi syödä, jotta lihoisin samoihin mittoihin?
Ikä 47 ei korvaushoitoa. Herkuttelen viikottain jäätelöllä, pizzalla tai siivillä ja alkoholittomalla oluella. Herkuttelutilanteet liittyy sosiaaliseen kanssa käymiseen, joten vaihtelee kerrat viikossa.
Ap
Miksi teit aloitusviestin aiheesta?
Säännöllinen seksielämä on. Tahti on osoittanut laantumisen merkkejä, eli kerran viikossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikä 47 ei korvaushoitoa. Herkuttelen viikottain jäätelöllä, pizzalla tai siivillä ja alkoholittomalla oluella. Herkuttelutilanteet liittyy sosiaaliseen kanssa käymiseen, joten vaihtelee kerrat viikossa.
Ap
Muista ap tulla kommentoimaan aloitustasi kymmenen vuoden päästä :)
En ajattele olevani muita parempi. Tein aloituksen, koska paino ja ravinto puhuttaa ja itselläni on nyt hetki aikaa vastata normaalipainoisen näkökulmasta.
ap
Normaalipainoisen näkökulma kuulostaa melkein yhtä jännittävältä kuin oikeakätisen näkökulma.
Sinulla on silti noin 5kg ylipainoa.
Sinun pituisellesi 50kg on ihan maksimi.
Jos olisit yli 170cm, olisit normaalipainossa.
Lyhytkasvuisen ei kannata verrata painoaan keskimittaisen (170cm+) kanssa.
Joo, mielenkiinnolla odotan, mitä elämä tuo tullessaan. Toivottavasti muutakin kuin kiloja:)
ap
Ikäsi? Oletko varattu? Täydellinen tuollainen kroppa naisella <3
M36
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on silti noin 5kg ylipainoa.
Sinun pituisellesi 50kg on ihan maksimi.
Jos olisit yli 170cm, olisit normaalipainossa.
Lyhytkasvuisen ei kannata verrata painoaan keskimittaisen (170cm+) kanssa.
Ap:n ikäisellä alkaa osteoporoosin riski olla todellinen jos bmi on alle 20.
mitkä pikkuhousut