Nainen 162/53kg, haluaisitko jotain kysyä?
Monella näkyy katukuvassa paino kertyvän hiljalleen. Täälläkin elintavoista ja painosta jauhetaan, joten voin vastailla, jos jotain kysyttävää on normaalipainoiselta.
Kommentit (63)
En ole erityisen ryppyinen. 50 suojakerrointa käytän kesät talvet. En vertaile itseäni muihin.
Ap
Olen 163 ja 49. Pitäis saada lihasmassaa lisää, niin näyttäis paremmalta. Muuten olen tyytyväinen ja kaikkea ruokaa menee kuten sullakin samoin herkkuja. Varmaan tärkeintä painonhallinnassani on säännöllinen ateriarytmi ja unirytmi. En koskaan jätä aterioita väliin ja en napostele. Täällä ikää 40v.
Ruokailun suhteen en tarvitse itsekuria. Herkuttelen aina muiden mukana ja välillä yksinkin.
Kehopositiivisuus ei taas yllä hoikkiin tai normaalipainoisiin.
Kommentoidaanko ulkoista olemustasi? Jos, niin miten?
Vähän saan onneksi ulkonäköön liittyviä kommentteja. Koen ulkonäön menettävän täysin merkityksen, kun ihmiseen tutustuu. En myöskään itse kommentoi muiden ulkonäköä. Korkeintaan kehun uutta kampausta tai kivaa takin väriä.
Ap
Millainen koulutustausta sinulla on ja mitä teet työksesi?
Amk, noin 5000 askelta työpäivän aikana kertyy.
ap
Vierailija kirjoitti:
Amk, noin 5000 askelta työpäivän aikana kertyy.
ap
Entä vapaa-aikana? Päivän aikana pitää tulla väh. 10000 askelta.
Askeleita keskimäärin 10 000 - 13 000/vrk.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset tee pituudellesi jotain?
Sattuu silmiin katsella katukuvassa tommosia persjalkaisia mammoja.T. N17 179/51
Tee sinä mielummin painolles jotain. Ja ite kyllä tykkään olla muutaman sentin keskivertoa lyhyempi kuin 10cm pitempi hujoppi. Ja voisin kyllä veikata että sulla on suhteessa ihan samanpituset jalat kun mulla.
T. N17 163/49
Kysyn aloittajanaiselta, nieletkö?
Välikommenttina huomautan, että arkiaktiivisuutta suhteessa syömiseen pidän merkittävänä vaikuttavana seikkana painon kehitykseen. Ei ne kuntosali kerrat tai juoksulenkit. Siinä mielessä, suht myöhään tuli kysymys askeleiden määrästä. Taisin kyllä johdatella, kun kukaan ei kysynyt työpäivän askeleita :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
En niele.
Ap
Annatko kakkosta sitten?
Vierailija kirjoitti:
En ota kakkoseen.
Ap
Hö, ihme eukko...
Vierailija kirjoitti:
Ikä 47 ei korvaushoitoa. Herkuttelen viikottain jäätelöllä, pizzalla tai siivillä ja alkoholittomalla oluella. Herkuttelutilanteet liittyy sosiaaliseen kanssa käymiseen, joten vaihtelee kerrat viikossa.
Ap
Mulla painoa alkoi kertyä vasta kuudenkympin jälkeen, joten älä vielä paukuttele henkseleitä omasta erinomaisuudestasi. :)
Perskules, pituutta liikaa mutta paino osui kohdalleen. En saa siis kysyä. Mieli tekisi.
Oikeat lottonumerot tälle viikolle.
T N 51, 166/55