Säilykkeitä ja wc-paperia hamstrataan!
Kävin äskön kaupassa ja nyt ihmiset hamstraavat taas. Hyllyt tyhjinä
Kommentit (45)
Meidänkin lähiprismassa oli ainoastaan xtran tomaattimurskaa jäljellä, muut oltiin hamstrattu.
Ihmiset haluttiin hamstraamaan, ei siitä muuten olisi uutisoitu että wc-paperista saattaa tulla pulaa.
Ketsuppi ja vessapaperi loppu lähikaupasta.
Pitäisi olla ostorajoitus että jotkut eivät jäisi ilman.
Paniikinlietsonta on tällä palstalla kiellettyä, kohta tämäkin keskustelu poistetaan.
Miksi pitäisi? Omat varastot on täytetty jo aikapäiviä sitten.
Mulla on kohta wc-paperi loppu ja tällä viikolla oli tarkoitus mennä ostamaan yksi säkki (miksei vaikka kaksi) mutta saa nähdä onko sieltä loppu, mistä aion ostaa.
tuossahan juuri keskusteltiin "tietääkö tyhmä olevansa tyhmä", eli tässä voi hamstraajat katsoa peiliin
Kukaan ei tunnusta hamstraavansa mutta joka kolmannella prismassa kärryt täynnä paperia?
Fiksuja ihmisiä, hinnat nousevat hurjaa vauhtia, kannattaa ostaa hyvin säilyvää varastoon.
Itse aloitin hamstraamisen jo keväällä. Nyt on pakastin täynnä kalaa ja vaikka mitä muuta, paljon halvemmalla kuin millä niitä nyt saa.
Sama öljyjen ja kuivaruoan suhteen.
Ostin eilen ison läjän wc paperia, eiköhän noidenkin hinta pian nouse.
Miksei lidlin tekniikkaa käytöön, että ei myydä liikaa yhdelle asiakkaalle, ettei hyllyt tyhjene?
Kaikki varmaan muistaa tämän uutisen kun hakivat Ukrainalaisille ruokaa ja tarvikkeita urakalla.
Kävin äskön kaupassa. Ostin tulitikkuja laatikkokaupalla kun olivat vielä tarjouksessakin.
2 säkkiä vessapaperia yhteensä 112 rullaa. Säilykkeitä laatikkokaupalla, makaroonia ja vehnäjauhoja, sekä kaurahiutaleita. Nyt en aio jäädä ilman niinkuin viime kerralla jäin.
En jaksa enää , korona aika vei voimat . Loppukoon ruoka ja lämpö , sitten lähden lopullisesti kituuttamasta . Ei murheet sitten ennää paina.
Vierailija kirjoitti:
Kävin äskön kaupassa. Ostin tulitikkuja laatikkokaupalla kun olivat vielä tarjouksessakin.
2 säkkiä vessapaperia yhteensä 112 rullaa. Säilykkeitä laatikkokaupalla, makaroonia ja vehnäjauhoja, sekä kaurahiutaleita. Nyt en aio jäädä ilman niinkuin viime kerralla jäin.
"Viime kerralla"? Tarkoittanet Jatkosotaa? Kukaan ei missään vaiheessa jäänyt muuta ilman kuin maskeja tän koronan kanssa.
Korona alkoi niin hamstrattiin, sota alkoi niin hanstrattiin. Taas hamstrataan. Joko ootte entiset säilykkeet syöneet?
Kyllä olen hamstrannut 2 vuodeksi wc paperia.
Myös pesuaineita olen hamstrannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 säkkiä vessapaperia yhteensä 112 rullaa. Säilykkeitä laatikkokaupalla, makaroonia ja vehnäjauhoja, sekä kaurahiutaleita. Nyt en aio jäädä ilman niinkuin viime kerralla jäin."Viime kerralla"? Tarkoittanet Jatkosotaa? Kukaan ei missään vaiheessa jäänyt muuta ilman kuin maskeja tän koronan kanssa.
Mä jäin maaliskuussa 2020 ilman vessapaperia. Ei sillä, oli mulla vielä yksi juuri avattu paketti kotona. Mutta olen siis tilannut jo useita vuosia kerran viikossa Citymarketista kotiinkuljetuksella ja tosiaan yhden kerran silloin maaliskuussa vessapaperia ei tilauksessa tullut. Seuraavalla viikolla jo tulikin.
Minulla on kotivara kunnossa jo korona-ajoilta, ei tarvitse hamstrata, täydennän vaan mitä käytän. Moni myös oikeasti pyyhkii sillä vessapaperilla, eli voi olla ihan ison perheen käyttöön menossa se paketti.
Eivätkö ihmiset oppineet mitään viime kerrasta?
Hullua touhua.