Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säilykkeitä ja wc-paperia hamstrataan!

Vierailija
30.08.2022 |

Kävin äskön kaupassa ja nyt ihmiset hamstraavat taas. Hyllyt tyhjinä

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ihmiset oppineet mitään viime kerrasta?

Hullua touhua.

Vierailija
2/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin lähiprismassa oli ainoastaan xtran tomaattimurskaa jäljellä, muut oltiin hamstrattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluttiin hamstraamaan, ei siitä muuten olisi uutisoitu että wc-paperista saattaa tulla pulaa.

Vierailija
4/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppi ja vessapaperi loppu lähikaupasta.

Pitäisi olla ostorajoitus että jotkut eivät jäisi ilman.

Vierailija
5/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas...😡

Vierailija
6/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikinlietsonta on tällä palstalla kiellettyä, kohta tämäkin keskustelu poistetaan.

Vierailija
7/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Omat varastot on täytetty jo aikapäiviä sitten.

Vierailija
8/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kohta wc-paperi loppu ja tällä viikolla oli tarkoitus mennä ostamaan yksi säkki (miksei vaikka kaksi) mutta saa nähdä onko sieltä loppu, mistä aion ostaa.

Vierailija
9/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossahan juuri keskusteltiin "tietääkö tyhmä olevansa tyhmä", eli tässä voi hamstraajat katsoa peiliin

Vierailija
10/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tunnusta hamstraavansa mutta joka kolmannella prismassa kärryt täynnä paperia?

Vierailija
11/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuja ihmisiä, hinnat nousevat hurjaa vauhtia, kannattaa ostaa hyvin säilyvää varastoon.

Itse aloitin hamstraamisen jo keväällä. Nyt on pakastin täynnä kalaa ja vaikka mitä muuta, paljon halvemmalla kuin millä niitä nyt saa.

Sama öljyjen ja kuivaruoan suhteen.

Ostin eilen ison läjän wc paperia, eiköhän noidenkin hinta pian nouse.

Vierailija
12/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lidlin tekniikkaa käytöön, että ei myydä liikaa yhdelle asiakkaalle, ettei hyllyt tyhjene?

Kaikki varmaan muistaa tämän uutisen kun hakivat Ukrainalaisille ruokaa ja tarvikkeita urakalla.

Vierailija
13/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äskön kaupassa. Ostin tulitikkuja laatikkokaupalla kun olivat vielä tarjouksessakin.

2 säkkiä vessapaperia yhteensä 112 rullaa. Säilykkeitä laatikkokaupalla, makaroonia ja vehnäjauhoja, sekä kaurahiutaleita. Nyt en aio jäädä ilman niinkuin viime kerralla jäin.

Vierailija
14/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää , korona aika vei voimat . Loppukoon ruoka ja lämpö , sitten lähden lopullisesti kituuttamasta . Ei murheet sitten ennää paina.

Vierailija
15/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin äskön kaupassa. Ostin tulitikkuja laatikkokaupalla kun olivat vielä tarjouksessakin.

2 säkkiä vessapaperia yhteensä 112 rullaa. Säilykkeitä laatikkokaupalla, makaroonia ja vehnäjauhoja, sekä kaurahiutaleita. Nyt en aio jäädä ilman niinkuin viime kerralla jäin.

"Viime kerralla"? Tarkoittanet Jatkosotaa? Kukaan ei missään vaiheessa jäänyt muuta ilman kuin maskeja tän koronan kanssa.

Vierailija
16/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan!

Yrittänyttä ei laiteta

Vierailija
17/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona alkoi niin hamstrattiin, sota alkoi niin hanstrattiin. Taas hamstrataan. Joko ootte entiset säilykkeet syöneet?

Vierailija
18/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen hamstrannut 2 vuodeksi wc paperia.

Myös pesuaineita olen hamstrannut.

Vierailija
19/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Viime kerralla"? Tarkoittanet Jatkosotaa? Kukaan ei missään vaiheessa jäänyt muuta ilman kuin maskeja tän koronan kanssa.

Mä jäin maaliskuussa 2020 ilman vessapaperia. Ei sillä, oli mulla vielä yksi juuri avattu paketti kotona. Mutta olen siis tilannut jo useita vuosia kerran viikossa Citymarketista kotiinkuljetuksella ja tosiaan yhden kerran silloin maaliskuussa vessapaperia ei tilauksessa tullut. Seuraavalla viikolla jo tulikin. 

Vierailija
20/45 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotivara kunnossa jo korona-ajoilta, ei tarvitse hamstrata, täydennän vaan mitä käytän. Moni myös oikeasti pyyhkii sillä vessapaperilla, eli voi olla ihan ison perheen käyttöön menossa se paketti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan