Voi ei, kaverin kanssa täysin eri maku!!
Mulla ja kaverillani on tosi erilainen maku vaatteiden, sisustuksen ja monen muunkin asian suhteen. Asiasta ei puhuta, mutta joskus tulee niin vaikeita tilanteita...
Siis kaveri, jolla on tyttövauva, tarjosi minulle aivan innoissaan sellaista ihan hirvittävää poikavauvan juhlapukuvaatetta, jossa siis on yhteen ommeltuna muka pikkuinen takki ja liivi ja mitä kaikkea. On siis tavallaan potkari, mutta näyttää pieneltä puvulta. Lisäksi se oli " ihanasti" joulun väreissä. Huoh. Kaveri oli saanut sen siskonsa vanhojen vauvakamojen mukana ja ystävällisesti tarjosi sitä nyt meidän pojalle juhlavaatteeksi kun joulukin on tulossa. Yritin kieltäytyä kohteliaasti, mutta luulen, että kaveri tajusi kuitenkin että oikeasti minusta se puku oli niin kaamea ja mauton ja hirveä. Voi itku, ei ole kiva pahoittaa toisen mieltä, tahtomattaankaan :(
Kommentit (5)
Sen mielestä sellainen juhla-asu on niin ihana. Mun oli pakko sanoa, että ihan hirvee, eikä enää koskaan hanki mitään vastaavaa. Selitin sen sillä, että mä tykkään paljon epämuodollisemmista vaatteista. Enkä edes valehdellut :)
taisi se joskus olla päällä anoppilassa, eli otin hymyssä suin vastaan. Miksipä haastaa riitaa.
Ihanaa muuten, kun mullakin on yksi kaveri, jonka kanssa ' ollaan kuin kaksi marjaa' . ja tosi monesti sattuu samanlaiset vaatteetkin. Naureskellaan, että " Kiva kun laitoit taas meidän tiimiasun päälle " :-D
Minun anoppi on erittäin kärkäs kertomaan kaikesta oman mielipiteensä ja joskus kun olimme yhdessä kaupassa hän alkoi päivittelemään jostakin, että " onpas mauton, miten kukaan voi tuollaista ostaa!!" ja minä siihen, että " mun mielestä tuo on tosi kiva..." . Eli kaikkien maut ovat ERILAISET, eivät huonoja.
sano vaan suoraan ettet tykkää puvusta.
terveisin eräs joka inhoaa naamiaisia
1) Otat kiltisti vastaan hymyssä suin kaikki vaatteet. Pidät tai et pidä.
2) Keskustelette siitä, kuinka erilaiset maut teillä on, ettekä kierrätä vaatteita.
Mä olen erään sukulaisen kanssa 1)-linjalla. Otan vastaan kaikki lumput, mitä tuo ja laitan kaappiin. Sanon vaan, että mulla on tapana laittaa vähän paremmat vaatteet, kun tulee vieraita, niin ei voi ihmetellä, miksei koskaan näe niitä lapsien päällä.