Mikä on todennäköisyys tulla raskaaksi?
Yhdestä kerrasta kuukaudessa siis.
Eli ettei yritä esim. joka toinen päivä vaan vain kerran kuussa.
Kuulemma todenäköisyys tulla raskaaksi on vain jotain 25 prossan luokkaa. Eli jos ois vaan ollut kuukaudessa kerran yhdynnässä niin todennäköisyysprosentit on varmaan ihan minimit.
Kommentit (8)
niin kuvittelisin, että todennäköisyys olisi hyvin pieni verrattuna tuohon joka toinen päivä menetelmään, joka taas on kuitenkin niin paljon varmempi raskauden kannalta, kun niitä siittiöitä on siellä koko ajan.
Ja siltikin tuollakin menelelmällä raskauden todennäköisyys on vain 25 prosenttia!
Mielestäni aika paljon liioitellaan raskaaksi tulemisen helppoutta.
Ja olin luullut ovulaation olleen jo aikoja sitten oireista päätellen.
tietoa, niin silloin todennäköisyys tulla raskaaksi on se n.25%.
Mutta silti todennäköisyys lienee aika pieni.
Vierailija:
En tiedä mikä todennäköisyys, mutta raskaana olen vaikka oltiin vaan yksi kerta/kk. Ja olin luullut ovulaation olleen jo aikoja sitten oireista päätellen.
Vierailija:
Mielestäni aika paljon liioitellaan raskaaksi tulemisen helppoutta.
Olitteko siis yhdynnässä vain tuon yhden kerran vai vain yhden kerran ilman ehkäisyä?
Tässä pätis nimittäin taas se teoria, että miehen sperman laatu vahvistuu sitä " säästettäessä" ...
mihin aikaan kuukaudesta se yhdyntä tapahtuu. Raskaaksi tulemiseen ei tarvita kuin se yksi kerta, ja jos se tapahtuu sopivasti ovulaation aikaan tai vähän ennen niin todennäköisyys on vähintään yhtä suuri kuin joka toinen päivä -menetelmällä.