Voiskohan tästä päätellä jotain..? (miehestä)
Ollaan oltu kavereita pitkään. Ja mies on ollut ihastunut muhun ainakin joskus, en tiedä onko enää. Ja mä onneton olen nyt mennyt rakastumaan tähän mieheen..
Olen tapaillut yhtä miestä tässä jonkun aikaa. Mutta se juttu ahdistaa mua, mä ajattelen vain tätä mun kaveria.. Kaverinikin on tapaillut erästä naista. Tässä sitten yksi päivä juteltiin. Kerroin suoraan että en halua tavata sitä toista tyyppiä enää, se ahdistaa mua, saa mut pahalle tuulelle, se ei tunnu eikä ole oikeeta. Sanoin että kaipasin mun kaverin halausta yks päivä kun oli niin paha olla kaiken sen takia.
Ja tää mun kaveri kertoi, että hänellä on aivan samat ajatukset sitä tapailemaansa naista kohtaan. Ahdistaa, tuntuu pahalta, se jokin puuttuu.
Juttutuokio jäi lyhyeksi, kun meidät keskeytettiin. Mutta heti tämän jälkeen kaverini teki lopun suhteestaan siihen toiseen naiseen. Asia varmistui facebookissa, ja hän itse kertoi mulle seuraavana päivänä..
Voiskohan tästä mitenkään päätellä yhtään mitään, vai ei?
Ollaan oltu yhteydessä tuon jälkeen, kaverini on itse aloittanut jutut mesessä. Tarjoutui tulemaan laittamaan mulle yhden lampunkin kattoon, kun en vaan osannut itse sitä laittaa...
Kommentit (15)
Voi luoja.. jos tää on totta niin en tiiä miten päin oisin! :D
Sekö tykkää musta, edelleen????
JES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ap
että olette kokolailla teinejä. :)
No höh.. kolmekymppisiä ollaan :P Eikö muuta?
On siis tunnustanut sinulle aikoinaan ihastumisen? Kysy, voisiko vielä ajatella sinua muunakin kuin kaverina ja kerrot, että olet itse alkanut haaveilla hänestä...
Noh, jo tuo että sulla on joku halisuhde kolmekymmpisenä "kaveri"-miehen kanssa, kertoo minusta siitä että tuo mies on kiinnostunut. Ja sitten tuollaisen keskustelun jälkeen eroaa tyttöystävästä, kertoo sulle, tarjoutuu tulemaan "lamppua asentamaan". Mitä täs vielä vaaditaan? Pesäpallomailalla päähän ja luolaan raahaus?
Siis olettaen että diagnoosi on ujous. Jos tuo kaveri on pelimiehiä, juokse ja lujaa.
Noh, jo tuo että sulla on joku halisuhde kolmekymmpisenä "kaveri"-miehen kanssa, kertoo minusta siitä että tuo mies on kiinnostunut. Ja sitten tuollaisen keskustelun jälkeen eroaa tyttöystävästä, kertoo sulle, tarjoutuu tulemaan "lamppua asentamaan". Mitä täs vielä vaaditaan? Pesäpallomailalla päähän ja luolaan raahaus?
Siis olettaen että diagnoosi on ujous. Jos tuo kaveri on pelimiehiä, juokse ja lujaa.
Just tuon luolaan raahauksen mä tartten tajutakseni asioita. Ja mies on ujo, kaukana pelimiehestä.
Ehkä mä siis rohkaistun tekemään siirtoni :)
Kiitos ihanat!! :))
Love you all!!
Kysyin mieheltä, onko hän vapaa seuraavana vkl ja tahtoisiko lähteä kanssani jonnekin.. Vastasi vain että ois varmaan ihan kiva lähteä, mutta ei vielä osaa vastata kun ei tiedä mitä viikko tuo tullessaan.
Eli jos se ois kiinnostunut, niin se ois varmaan siltä seisomalta myöntynyt, eikö vain?
:((
ap surkeana
Olin niin varma tunteistaan päivällä, nyt sitten tuntuu siltä että erehdyin pahasti suhteensa :(
niin ehk se esittää vaikeesti tavoiteltavaa tai jotn......
tai läpinäkyvältä tai jopa epätoivoiselta,
ta iehkä vaan on mies ja tarkoitti että ei tiedä mitä viikko tuo tullessaan, että onko viikonloppuna jotain muuta, ehkä jopa ns pakollista ja ei voi vielä turhaan luvata. Eiku siis kysyitkö huomista vai viikon päästä, noh..
Kerrankin mä uskaltauduin tekemään jotain.. ja tätä mä sitten analysoin yksinäni yli viikonlopun ja tulen varmaan siihen tulokseen että olin väärässä miehen tunteista. Paska.
ap
Koska tarjottu on.