Kotona lapsiaan hoitavat isät kertovat: ei se lastenhoito olekaan niin vaikeaa
Tuolla isät kertovat miten lastenhoito onkin paljon kevyempää kuin työelämässä stressailu.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä en lapsia halua koska pelkään että joutuisin olla koti isä, en kotiin siis jäisi koska vaippojen vaihto tai vauvan hoito ei kiinnosta.
M29Hyvä päätös. Vasektomiankin saat vuoden sisään, joten sen kai hankit heti?
kai lopetat valehtelun ja kieroilunkin heti?
Riippuu paljolti siitä onko rahaa käytössä, köyhänä kituuttelu lasten kanssa vuosikausia on raskasta, oli isä tai äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä en lapsia halua koska pelkään että joutuisin olla koti isä, en kotiin siis jäisi koska vaippojen vaihto tai vauvan hoito ei kiinnosta.
M29Hyvä päätös. Vasektomiankin saat vuoden sisään, joten sen kai hankit heti?
kai lopetat valehtelun ja kieroilunkin heti?
Siis kuka? Jos mies sanoo, että ei halua ikinä lapsia, niin eikö hänen kannata toimia niin, että niin ei käy edes vahingossa?
Ihan hirveä tuo linkattu uliksen ketju. Noin miehet puhuu vaimoistaan ja lastensa äideistä. Oksettavaa, nuo eivät ansaitsi naista eikä lasta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Me vaihdettiin vaimon kanssa rooleja. Vaimo töissä ja minä kotona. Helppoa on ainakin tän lapsen kanssa.
Leikkii tossa ja itse kattelen telkkaria. Pesukone ja astianpesukone hoitaa työt. Ruuan teen vähän ennen kun vaimo tulee kotiin.
Tämä vahtiminen +2h kotitöitä vuorokaudessa on paljon helpompaa kum työni 8h + 2h matkat.
Itse katselen telkkaria :,DDD niinpä. Mitä jos menisit vaikka puistoon sen lapsesi kanssa? Opettaisit luonnosta? Leikkitreffit saman ikäisen kanssa? Ei kun sinä katselet telkkaria..
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä tuo linkattu uliksen ketju. Noin miehet puhuu vaimoistaan ja lastensa äideistä. Oksettavaa, nuo eivät ansaitsi naista eikä lasta ollenkaan.
Eipä täälläkään miehistä sen paremmin puhuta.
Hyvä päätös. Vasektomiankin saat vuoden sisään, joten sen kai hankit heti?