Huumeita liikkuu nyt avoimesti Suomessa, jopa 16 vuotias voi olla myyjä
Nimittäin Porvoossa paljastui pysäyttävä huumerinki. Myyntiketjun kaikki linkit alaikäisiä. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7574aed6-aed7-4311-8850-d33c3bf2949d
Kommentit (12)
Oli niin uusi uutinen, että pitää oikein jäädä seuraamaan.
Laillistakaa kannabis! Noikin pojat joutuisivat tyytymään bentsojen ja subujen kaupitteluun.
Keneltä sinä luulet, että minä ostin 80-luvun lopulla pilveä? Sillan alla asuvalta Pera, 54v?
Kassatypykkä tukee suuntausta! Go boys and girls!
Vierailija kirjoitti:
Laillistakaa kannabis! Noikin pojat joutuisivat tyytymään bentsojen ja subujen kaupitteluun.
Pojat?!
Suomalaisia johdetaan ilmeisesti edestä.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä sinä luulet, että minä ostin 80-luvun lopulla pilveä? Sillan alla asuvalta Pera, 54v?
Maaseudulla varhaisteininä luettiin hampunkasvatusohjeita Ultra-lehdestä ja kasvatettiin ihan itse.
Ei mitään uutta. Tätä sama oli normaalia ainakin jo 20v sitten omassa nuoruudessa .
No yllätys. Nuoret (alaikäiset) myyvät paljon huumeita nykyään myös snapchatin mystoryssa.
Ei tuossakaan ole mitään uutta. Onhan tuo vähän harvinaisempaa mutta jo 20 vuotta sitten jos 13v halusi ostaa pilveä niin se osti sitä 15v kaverilta, joka sai sitä 17-18v tyypiltä.
Tähänhän nykyinen politiikka suorastaan tähtää. Ei mitään uutta tai ihmeellistä siis.