En halua tukea "ilmaisia" sähköautojen latauspaikkoja
Minun ruokalaskussani ei enää näy ilmainen sähköautojen lataus. Vaihdan kauppaa.
Auf wiedersehen.
Kommentit (15)
Missä muka on ilmaisia enää nykyään, kyllä siitä sähköstä pitää maksaa. Terkuin sähköautoilija.
Vierailija kirjoitti:
Missä muka on ilmaisia enää nykyään, kyllä siitä sähköstä pitää maksaa. Terkuin sähköautoilija.
Ei niitä kala- tai marjapaikkojaakaan muille kerrota.
Ehkä hieman samaan sarjaan menee nämä tarpeeksi kalliiden sähköautojen hankintatuet? Miksi ihmeessä meidän pitää tukea yli 50000€ maksavien autojen ostajia? Eiköhän ne kaikki sähköautot mene muutenkin kaupaksi, jos niitä vaan Suomeen asti saadaan?
Niistä lidlin latauspaikoista tulee kilometrejä 2-3 km kauppakäynninnaikana. Maksaa kaupalle sentin.
Enkä mä halua tukea sua, mutta näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Motonetista taitaa kanta-asiakkaat saada 11 kW laturista 1/2 h. :D
Mäkään en haluaisi maksella Kelan kautta ap:n kaljoittelua mutta minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hieman samaan sarjaan menee nämä tarpeeksi kalliiden sähköautojen hankintatuet? Miksi ihmeessä meidän pitää tukea yli 50000€ maksavien autojen ostajia? Eiköhän ne kaikki sähköautot mene muutenkin kaupaksi, jos niitä vaan Suomeen asti saadaan?
Tukea ei saa yli 50 000€ maksaviin autoihin.
Ei AP niillä KELA maksusitoomuksilla joita käytät niitä latauksia rahoiteta. Tosin minä varmaan rahoitan sinun tulosi veroistani.
Joo, vaihda kauppaa. En käy mielelläni kaltaistesi kanssa samassa kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, niin päinkö se raja meni? Eipä ole todellisuudessa minulle merkityksellinen, kun ei taida tässä elämässä tulla täysin uutta autoa ostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, niin päinkö se raja meni? Eipä ole todellisuudessa minulle merkityksellinen, kun ei taida tässä elämässä tulla täysin uutta autoa ostettua.
Joo, niin päin. Eipä ole minullekaan ajankohtainen nyt, eikä varmaan koskaan ostaa autoa joka maksaa just alle tai just yli 50 000€. Paljon halvempiin on tyytyminen.
Meidän kunnatalon pihalla on ilmainen latauspiste. Vajaassa tunnissa tuli noin 60km ajomatkaa. Käyn siinä aina, kun asioin ruokakaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Niistä lidlin latauspaikoista tulee kilometrejä 2-3 km kauppakäynninnaikana. Maksaa kaupalle sentin.
Ei kauppa sitä maksa vaan ruokaa ostavat asiakkaat, joiden kauppalasku kasvaa näiden iiliäisten ansiosta.
EVVK