Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Multa tulee niin korvista ulos tuo Maria Guzenina. Eiko hanella todellakaan ole muuta pohtimista, kuin Tanja Saarelan asiat? Tai vaihtoehtoisesti

Vierailija
27.10.2006 |

Maria-Kaisa Aulan/Saimi Nousiaisen? Itse on yksi turhakkeiden turhake. Nimikin piti aikanaan vaihtaa mahtipontisempaan Guzeninaan... Hohhoijaa... Veikkaan, että kuulemme hänestä vielä valitettavan usein, kunnes vaalit ovat taas ohi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavin näistä on ollut Saimin juttuihin takertuminen. Koska pointti on se, että Maria on yksinhuoltaja ja Saimi on naimisissa tulevan lapsensa isän kanssa ja ainakin tällä hetkellä ovat vielä yhdessä. Ei yksinhuoltajaa voi verrata siihen, että lapsen vanhemmat ovat onnellisesti yhdessä.

Vierailija
2/6 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä tyytyväinen että joku julkkiskin hörähti niille Saimi Nousiaisen puheille, mutta en tajua missä vaiheessa Maria Guzeninasta on tullut valtakunnan naisten äänitorvi... ainakin omasta mielestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli että jos Marialta kysyy jostain Saimista tai Saarelasta, tämä vastaa aina jotakin, eikä jätä pelkästään kommentoimatta. Vaikka kommentit sitten olisivat miten ympäripyöreitä tahansa, saa niistä aina revittyä lööpin, kun vähän toimittaja pistää omiaan ja kärjistää.

Vierailija
4/6 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guzenina: SDP ei huolinut Saarelaa

27.10.2006 0:37

Maria Guzeninan mukaan on julkinen salaisuus, että Tanja Saarela halusi demariksi.

- Tanja Karpela olisi valinnut demarit, mutta häntä ei puolueeseen huolittu, väittää Maria Guzenina. (ESA PYYSALO)

Tanja Saarela liittyi keskustan riveihin syksyllä 1998. (ESA PYYSALO)

Kansanedustajaehdokas Maria Guzenina (sd) väittää tuoreimmassa City-lehdessä, että nykyinen kulttuuriministeri Tanja Saarela (kesk) olisi haikaillut sosialidemokraattisen puolueen ehdokkaaksi vain hetkeä ennen kuin päätyi keskustan eduskuntavaaliehdokkaaksi vuonna 1998.

- Valitsin itse demarit. Niin olisi halunnut Tanja Karpelakin, mutta häntä ei puolueeseen huolittu, Guzenina toteaa lehdessä.

Guzenina vahvistaa näkemyksensä Iltalehdelle.

- Tästä on puhuttu niin pitkään kun minä olen ollut politiikan kanssa tekemisissä. Minulla ei ole aihetta epäillä, etteikö näin olisi tapahtunut.

Guzenina ei voi tai halua vastata kysymyksiin: mikä on väitteen alkuperä tai siihen, ketkä Uudenmaan piirin demarit olivat mukana asiasta päättämässä?

- Varmaan ymmärrät, etten voi näin detaljoidusti asiaa kommentoida.

Demarin päätoimittaja Juha Peltonen mainitsi samasta asiasta pari viikkoa sitten perjantaikolumnissaan.

- Kun Tanja Saarela teki tuloa politiikkaan, hän olisi halunnut sosialidemokraattien ehdokkaaksi, kirjoitti Peltonen.

- Erään läntiseltä Uudeltamaalta olevan kansanedustajan tukijoukoissa kuitenkin pelättiin, että Karpelan ehdokkuus estäisi oman ehdokkaan valinnan, ja he onnistuivat torppaamaan Karpelan ottamisen Uudenmaan demarien listoille, Peltonen jatkoi.

Lisää aiheesta perjantain Iltalehdessä

Vierailija
5/6 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarelan kannalta. Häntä ei huolittu demareihin siksi, että pelättiin hänen syrjäyttävän puolueen " oman" ehdokkaan ko. vaalipiirissä. Eli Saarelaa pidettiin niin potentiaalisena, että koettiin jopa uhaksi. Se, missä puolueessa on, on nykyään ihan samantekevää, ei nyky-yhteiskunnassa ole enää juurikaan ole sitä alkuperäistä eroa maanviljelijöiden, tehdastyöläisten ja virkamiesten kesken. Ihmiset elävät hyvin samanlaisissa oloissa taustastaan riippumatta hyvinvointivaltiossa.

Vierailija
6/6 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

- Valitsin itse demarit. Niin olisi halunnut Tanja Karpelakin, mutta häntä ei puolueeseen huolittu, Guzenina toteaa lehdessä.