Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä ajatellut osallistua politiikkaan?

Vierailija
29.08.2022 |

Olen huolestunut monistakin asioista. Haluaisin alkaa vaikuttaa kanssaihmisiin. Mistä kannattaisi aloittaa? Kannattaako heti liittyä johonkin puolueeseen?

Osaako joku joka on johonkin puolueeseen liittynyt, että mitä siellä semmonen ihan tavallinen ihminen voi tehdä? En varmaan heti uskaltaisi ehdokkaaksi asettua, mutta haluaisin olla hyödyksi ja auttaa hyviä näkemyksiä ja mielipiteitä leviämään ihmisten tietoisuuteen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liityin puolueeni paikallisyhdistykseen, heti seuraavana vuonna tulin valituksi sen hallitukseen. Sitten menin ehdolle kuntavaaleihin mutta en odottanutkaan tuntemattomana pääseväni läpi, sain kuitenkin joitakin satoja ääniä omalta asuinalueeltani, mikä edisti oman puolueeni menestystä kyseisessä kaupungissa.

Muutin pienemmälle paikkakunnalle ja vaihdoin täkäläiseen paikallisyhdistykseen, nyt olen sen hallituksessa ja viime kuntavaaleissa menin täällä läpi, koska täällä siihen riitti alle sata ääntä.

Parhaillaan rakennellaan ek-vaalikampanjan tapahtumia. Niihin en itse aio osallistua nyt enkä myöhemmin, paikallispolitiikka riittää. Omaa ehdokasta ja puoluetta kuitenkin somessa ja erilaisissa tapahtumissa tuon esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi