Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies poistaa viestejä jos en reagoi niihin tarpeeksi nopeasti??

Vierailija
29.08.2022 |

Viimeksi en ehtinyt reagoimaan 15 minuuttiin ja viesti oli poistettu.

Miksi ihmeessä kukaan tekisi näin? Itse hän voi olla vastaamatta vaikka 24h.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse teen noin silloin jos keskustelukumppani katoaa linjoilta mitään ilmoittamatta eli keskustelu keskeytyy kuin seinään. Jos ei ole reagoinut tuntiin, poistan viimeiset viestit.

Miksi?

Siksi että koko aihe on yleensä jo tunnin päästä täysin vanhentunut. Usein noissa keskusteluissa on kyse ns verbaalisesta painista, johon aiheeseen ei ole mahdollista palata enää myöhemmin. Vanha juttu on vanha.

Silti outoa poistella keskusteluhistoriaa, ikään kuin yrittäisit somistella ja editoida itseäsi paremmaksi.

Vierailija
62/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä just poistin viestini kun se oltiin ignoorattu viikon ajan. Kyseessä on mies, joka aiemmin ollut hyvä ystävä. Nyt alkanut toistuvasti ignoorata tai lopettaa juttelun kuin seinään. Yhtäkkiä kuitenkin taas ilmestyy takaisin elämääni ja juttelemme kuin ennen vanhaan. Ja sitten taas katoamistemppu.

Mua satuttaa hänen käytös ja poistettu viestini tarkoittaa etten odota häneltä enää vastausta. Enkä ota enää yhteyttä.

Se on varattu, jos joutuu lopettamaan keskustelun yllättäen eikä saa heti tilaisuutta vastata takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaaran merkit ilmassa aivan selvästi. Jos tapailu-kumppanista kyse niin en edes harkitsisi, että jatkaisin tapailua. Poistelee viestejä, ei vastaa kysymyksiin jne. Aivan varmasti on isompia ongelmia tuolla henkilöllä. Unohda hänet itsesi takia.

Vierailija
64/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kerrottu paljon tilanteista, joissa viesti ei mene perille tai se suorastaan torjutaan. Mutta silloin, kun viesti menee perille, se voi johtaa monenlaisiin hyviin seurauksiin.

Satunnainen tuttavuus voi syventyä tapailusuhteeksi, tapailusuhde seurusteluksi ja seurustelu parisuhteeksi.

Maailma on täynnä mahdollisuuksia. Perehtykää niihin! Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
65/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistin viestin, koska toinen hillui wa:ssa linjoilla muttei lukenut sitä. Saattoi mennä pois hetkeksi ja tulla taas paikalle. Tuli tunne, ettei olisi vähempää voinut kiinnostaa. Minulle selitti seuraavana päivänä, että oli nukahtanut. Jännästi unissaan silti pomppi wa:ssa paikalla, luuli kai etten sitä näe kun on piilottanut viimeisen paikallaoloaikansa.

Mitä se poistaminen tuohon auttaa? Jos hän on ollut paikalla, hän on nähnyt että olet viestittänyt. Kuulostaa lähinnä passiivis-aggressiiviselta toiminnalta poistaa viesti toiselle merkiksi että olet loukkaantunut, mutta et halua / uskalla suoraan sitä sanoa.

Vierailija
66/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelua. Yrittää saada sinut reagoimaan haluamallaan tavalla. Kiertoon.

Vierailija
67/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee tota, jos hän on kirjoittanut jotain, mistä ei halua todistusaineistoa. Jos kirjoittaa jotain mustasukkaista tai sitten jos ei halua, että hänen valheitaan voidaan jälkeenpäin tarkistaa. Että missä sanoi olleensa milloinkin jne.

Vierailija
68/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen tätä. Käytöksen syynä on neuroottisuus eli alan miettiä liikaa, että kirjoitinkohan hölmösti tai tulkitaanko viestini väärin.

Tätä veikkaan minäkin, hän alkaa epäillä että viesti on typerä ja poistaa sen kun on vielä poistettavissa..

Vierailija
69/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen tätä. Käytöksen syynä on neuroottisuus eli alan miettiä liikaa, että kirjoitinkohan hölmösti tai tulkitaanko viestini väärin.

Tätä veikkaan minäkin, hän alkaa epäillä että viesti on typerä ja poistaa sen kun on vielä poistettavissa..

Viestin poistaminen on kyllä sikäli typerää sekin, että siitä jää kuitenkin vastaanottajalle poistettu viesti merkintä. Helposti jää mieltä vaivaamaan sellainenkin..

Vierailija
70/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mies teki tuota kiukuspäissään. Jos siis ei hänelle vastattu nopeasti, "kun on parempaa tekemistä". 

Samoin jos mies soitti eikä kaveri pystynyt siihen vastata, mutta soitti vartin päästä takaisin, ei mies vastannut. Miksi hänkään vastaisi kun ei toinenkaan. Yhtä kiukuttelua siis.

Tämä loppui vuosien varrella kun kaveri siitä tarpeeksi monta kertaa ärähti ettei moista lapsellisuutta jaksa.

Vierailija
71/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestin poistaminen on kyllä sikäli typerää sekin, että siitä jää kuitenkin vastaanottajalle poistettu viesti merkintä. Helposti jää mieltä vaivaamaan sellainenkin..

Androidin omaava pääsee nuo poistetut viestit kuitenkin näkemään ilmoitushistoriasta. Ainakin osan viestistä.

Vierailija
72/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etkö ehtinyt lukea poistettua Whatsapp-viestiä? Näin kaivat sen esiin"

https://www.iltalehti.fi/iltvdigi/a/cd24c29d-7d1e-4ec0-a138-08e2931ab0a4

Vierailija
73/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up