Mies poistaa viestejä jos en reagoi niihin tarpeeksi nopeasti??
Viimeksi en ehtinyt reagoimaan 15 minuuttiin ja viesti oli poistettu.
Miksi ihmeessä kukaan tekisi näin? Itse hän voi olla vastaamatta vaikka 24h.
Kommentit (73)
Naiset tekee monesti samaa että siellä on monta "viesti poistettu" ilmoa välissä jos en ihan heti ole jotain viestiä lukemassa.
Tilanteessa jossa selvästikin toinen ignooraa, kuten nyt vaikkapa että linjoilla olostaan huolimatta ei viestiäni lue, tulkitsen sen niin ettei kanssani kiinnosta viestitellä joten kerään sitten viestini ja poistun vaivaamasta. Eri juttu tilanne jos ei ole linjoilla ja kestää vastata, mutta itse en ainakaan ole niin töykeä että roikutan toista linjoilla ollessani vaan vastaan aina heti kun viestit näen.
Vierailija kirjoitti:
Poistin viestin, koska toinen hillui wa:ssa linjoilla muttei lukenut sitä. Saattoi mennä pois hetkeksi ja tulla taas paikalle. Tuli tunne, ettei olisi vähempää voinut kiinnostaa. Minulle selitti seuraavana päivänä, että oli nukahtanut. Jännästi unissaan silti pomppi wa:ssa paikalla, luuli kai etten sitä näe kun on piilottanut viimeisen paikallaoloaikansa.
Tämä on telegram, enkä käytä sitä kenenkään muun henkilön kanssa kuin tämän yhden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Poistin viestin, koska toinen hillui wa:ssa linjoilla muttei lukenut sitä. Saattoi mennä pois hetkeksi ja tulla taas paikalle. Tuli tunne, ettei olisi vähempää voinut kiinnostaa. Minulle selitti seuraavana päivänä, että oli nukahtanut. Jännästi unissaan silti pomppi wa:ssa paikalla, luuli kai etten sitä näe kun on piilottanut viimeisen paikallaoloaikansa.
Poistoon valehtelevat ja asioitaan salailevat hämäränaiset.
Vierailija kirjoitti:
Tilanteessa jossa selvästikin toinen ignooraa, kuten nyt vaikkapa että linjoilla olostaan huolimatta ei viestiäni lue, tulkitsen sen niin ettei kanssani kiinnosta viestitellä joten kerään sitten viestini ja poistun vaivaamasta. Eri juttu tilanne jos ei ole linjoilla ja kestää vastata, mutta itse en ainakaan ole niin töykeä että roikutan toista linjoilla ollessani vaan vastaan aina heti kun viestit näen.
Kuten jo aloituksessa sanoin, jouduin poistumaan paikalta 15 minuutiksi.
Aika itsekäs ihminen saa olla jos tämä on llinjoilla roikuttamista.
Ja nyt tämä sama ihminen on itse ollut 24h vastaamatta minun viestiin.
Valtapeliä sanon minä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä säälittävä samalla tavalla käyttäytyvä ja itseään puolusteleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Itse teen noin silloin jos keskustelukumppani katoaa linjoilta mitään ilmoittamatta eli keskustelu keskeytyy kuin seinään. Jos ei ole reagoinut tuntiin, poistan viimeiset viestit.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtapeliä sanon minä.
ap
Miksi sitten kyselet, kun asia näyttää olevan selvä?
No, mä just poistin viestini kun se oltiin ignoorattu viikon ajan. Kyseessä on mies, joka aiemmin ollut hyvä ystävä. Nyt alkanut toistuvasti ignoorata tai lopettaa juttelun kuin seinään. Yhtäkkiä kuitenkin taas ilmestyy takaisin elämääni ja juttelemme kuin ennen vanhaan. Ja sitten taas katoamistemppu.
Mua satuttaa hänen käytös ja poistettu viestini tarkoittaa etten odota häneltä enää vastausta. Enkä ota enää yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse teen noin silloin jos keskustelukumppani katoaa linjoilta mitään ilmoittamatta eli keskustelu keskeytyy kuin seinään. Jos ei ole reagoinut tuntiin, poistan viimeiset viestit.
Miksi?
Siksi että koko aihe on yleensä jo tunnin päästä täysin vanhentunut. Usein noissa keskusteluissa on kyse ns verbaalisesta painista, johon aiheeseen ei ole mahdollista palata enää myöhemmin. Vanha juttu on vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä säälittävä samalla tavalla käyttäytyvä ja itseään puolusteleva mies.
Tällä logiikalla täällä miehiä haukkuvat naiset on siis samalla tavalla käyttäytyviä säälittäviä naisia, vai mitä haluat sanoa?
Kun ihminen lähettää viestejä muille ihmisille, niin hänellä on oikeus olla vastaamatta viesteihin, jos niin haluaa. Jos joku ei vastaa viestiin mahdollisimman nopeasti, niin mitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtapeliä sanon minä.
ap
Miksi sitten kyselet, kun asia näyttää olevan selvä?
Tuossa näkyi olevan muutama muukin samaa mieltä, joten keskustelu oli hyödyllinen.
Meneppä pois siitä provoamasta.
Vierailija kirjoitti:
No, mä just poistin viestini kun se oltiin ignoorattu viikon ajan. Kyseessä on mies, joka aiemmin ollut hyvä ystävä. Nyt alkanut toistuvasti ignoorata tai lopettaa juttelun kuin seinään. Yhtäkkiä kuitenkin taas ilmestyy takaisin elämääni ja juttelemme kuin ennen vanhaan. Ja sitten taas katoamistemppu.
Mua satuttaa hänen käytös ja poistettu viestini tarkoittaa etten odota häneltä enää vastausta. Enkä ota enää yhteyttä.
Noniin että naisilla riittää syyksi aina se kun satuttaa niin kovin henkisesti ja yläpeukkua tulee. Miehet taas sitten on vallanhaluisia sikanarsisteja samoin tehdessään.
Vierailija kirjoitti:
KUTEN JO ALOITUKSESSA MAINITSIN OLIN POISSA 15 MINUUTTIA JA TÄMÄN JÄLKEEN PALASIN PAIKALLE IHMETTELEMÄÄN MIHIN VIESTI, JOKA SELKEÄSTI OLI JATKOA MEIDÄN KESKUSTELUUN, KATOSI.
EN SAANUT TÄHÄN VASTAUSTA, EIKÄ TÄMÄ OLLUT MIEHELTÄ ENSIMMÄINEN KERTA KUN HÄN NÄIN TEKEE. VAAN USEIN ESIM AAMUISIN ON MINULLA ILMOITUKSIA ETTÄ 4 VIESTIÄ HÄNELTÄ, MUTTA SITTEN NIITÄ ONKIN VAIN YKSI HYVIN LYHYT VIESTI.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen lähettää viestejä muille ihmisille, niin hänellä on oikeus olla vastaamatta viesteihin, jos niin haluaa. Jos joku ei vastaa viestiin mahdollisimman nopeasti, niin mitä sitten.
Viestin lähettäjällä on myös täydet oikeudet tehdä viestilleen aivan mitä lystää, ilman että siihen on kellään mitään naputtamista eikä tarvits mitään alentavia psykologisia analyysejä. Voisi varmaan sille poistetun viestin vastaanottajallekin alkaa keksimään kaikenlaisia nimityksiä kun omahyväisesti ja vallanhaluisesti kokee ettei hänelle lähetettyjä viestejä saisi poistaa.
Miten lapsellista, 15 min voi olla joku äkkiä tullut työasia, joka hoidetaan ennen omia viestittelyjä. Jos ei itsetunto kestä hetkeä odottaa on outo.
Ai niin, eihän palstamies ole töissä....
Jos se miehen viestimä asia meni jo ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUTEN JO ALOITUKSESSA MAINITSIN OLIN POISSA 15 MINUUTTIA JA TÄMÄN JÄLKEEN PALASIN PAIKALLE IHMETTELEMÄÄN MIHIN VIESTI, JOKA SELKEÄSTI OLI JATKOA MEIDÄN KESKUSTELUUN, KATOSI.
EN SAANUT TÄHÄN VASTAUSTA, EIKÄ TÄMÄ OLLUT MIEHELTÄ ENSIMMÄINEN KERTA KUN HÄN NÄIN TEKEE. VAAN USEIN ESIM AAMUISIN ON MINULLA ILMOITUKSIA ETTÄ 4 VIESTIÄ HÄNELTÄ, MUTTA SITTEN NIITÄ ONKIN VAIN YKSI HYVIN LYHYT VIESTI.
Jss
Mistä te vallanhaluisen keksitte siihen, jos on epävarma ja alkaa pitämään viestiään niin tyhmänä että poistaa. Kas kun ei vielä narsisti.