Onko kamalaa jos lääkäristä myöhästyy 5 minuuttia?
Useinhan lääkärit ovat itsekkin tuon verran myöhässä tai siis vastaanotolle ei pääse juuri sillä kellonlyömällä kun on ajan varannut.
Kommentit (14)
Mutta kyllähän noita sattuu. Vauva vääntää kakkat just kun ollaan lähdössä tms...
etuajassa, jos siis seuraavalla, myöhästyn tuon 5 min.
Jos menee ajoissa, joutuu odottamaan tunnin. Siksi tarkotuskella meen lasten kaa aina myöhässä. Mä en tajua, miks noita aikoja ylipäätä annetaan esim. Klo 13, kun ajanvarauksesaskin sanotaan, että jos oot sitte 13.30 paikalla nii ei tartte ootella niin pitkään.
lääkärithän ovat itse JUMALIA. joten he saavat myöhästyä miten huvittaa!!
Vierailija:
etuajassa, jos siis seuraavalla, myöhästyn tuon 5 min.
Jos bussi vielä on myöhässä niin myöhästyt reilusti.
Lääkärit ovat myöhässä useimmiten juuri potilaidensa takia, tuskin ne itse tahallaan haluavat olla myöhässä.
Vähän järkeä peliin, kiitos!
Ajat liian lyhyitä ja tulee akuuttiaikoja väliin. Tuntuuhan se pahalta lähteä syömään lounasta kun näkee et seuraava asiakas jo odottaa, mutta pitää syödäkin jotta aivot pelaa.
psykiatri, mutta jo tehdessään aikoinaan yleislääkärin töitä, ei välittänyt, vaikka itse miten myöhästyi aamulla. Sanoi mulle: eihän se mitään haittaa. Siellä ne potilaat odottavat kuitenkin. Törkeää ja sanoin sen hänelle.
Lääkäriaika on 20 minuuttia. lääkärin noin 8 tunnin työpäivään mahtuu siis 3 x 7 (eli 8 h - 30 min ruokis + kaksi 15 min kahvitaukoa) = 21 potilasta.
Jos näistä päivän ensimmäiset 20 olisivat jokainen 5 min myöhässä, olisi viimeisen potilaan aika päivän muiden potilaiden toiminnan seurauksena ainakin 100 min eli 1 h 40 min myöhässä.
Miettikää vähän mitä teette tahallanne. teidän tekemisenne vaikuttavat lääkärin koko päivään sekä teidän jälkeenne tulevien potilaiden päivään.
Minun lääkäriasemallani aina sanotaan, että pitää tulla 10-15 min ennen omaa aikaansa. Näin ehtii varmasti ilmoittautua ja mennä oikean huoneen eteen odottelemaan oma aikaansa. Monta kertaa minulle on käynyt niin, että olen päässyt sisään ennen virallisen aikani alkamista. Se ei siis ole mikään sääntö, että lääkäriajat ovat aina myöhässä.
ja hetken päästä aloittavat oman vastaanottonsa ykslekuriasemallal!! TERVETULOA!!
Se on vähän resurssestakin kiinni, kun ei ole tarpeeksi lääkäreitä niin joutuu yhdelle antamaan ylimääräisiä potilaita vaikka aikoja ei ole.
Itsekin joskus sain lapselleni ajan. toimistotäti sanoi että kaikki ajat ovat täynnä, mutta laitan sut vaan jonnekin väliin.
Niin ja soittaminen aloitettu klo8 aamulla.
lääkärissä käyty ja juu, menin sillä aikaisemmalla bussilla ja lääkäri oli 10 minuuttia myöhässä, kun oli jo kutsunut minut sisään, vastaanottovirkailija huutaa:hei pirkko, saisko kysyä yhtä asiaa" siinä sitten supattivat käytävässä vielä 5 minuuttia, kun minä jo istuin vastaanottohuoneessa. No, olipahan aikaa lueskella vanhoja lehtiä odotellessa.
Sitten muut saa odottaa. Tai no, on ne vissiin muutenkin aina myöhässä... Mikähän siinäkin on?