Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua pelottaa, miestä ei näy töistä kotiin.

Vierailija
19.10.2006 |

Tekee normaalistikkin pitkiä päiviä työmaalla. Nyt oli tarkoitus, että tulee tänään jo kolmelta kotiin koska vauvallamme olisi ollut lääkäri klo: 15.30 ettei mun olisi tarvinnut lähteä lääkärille viiden kipeän lapsen kanssa. Mutta ei ole mies vieläkään tullut. Yleensä soittaa tai laittaa tekstiviestin jos myöhästyy. Ja on todella kiinostunut lastensa voinnista, eli olisi ainakin soittanut mitä lääkäri sanoi. Yritin jo aiemmin soittaa miehelle, että tarvitsisi hakea lääkkeitä apteekista mutta puhelin vain hälyttää. Kylmät väreet kulkee, kun pelottaa että rakkaalle on sattunut jotakin. Laitoin äsken jo viestiä että soittaa pikasesti mulle, koska olen huolissani:( Ei ole kuulunut mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en osaa sanoa.

Vierailija
2/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinulle ilmoitetaan, jos jotain vakavaa on tapahtunut ja ehdit surra sitä sittenkin.

Jos on työmaalla yksin ja mahdollisen onnettomuuden takia joutuu odottamaan pitkään, niin mene HETI tarkistamaan tai lähetä joku muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on muitakin, soita työkaverille. Jos on yksin, niin saisitko jonkun katsomaan, mitä siellä tapahtuu?

Vierailija
4/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi VIISI LASTA ja olisin huolissani MIEHESTÄNI, en todellakaan istuisi täällä siitä kirjoittelemassa :O

Vierailija
5/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä miks on tällanen kamala tunne. Keskimmäinen poika kysy aamulla multa, että itkisitkö äiti, jos isi kuolisi:( Tietysti nyt rupesin ajattelemaan että miehelle on oikeasti käyny jotain ja poika jotenkin aavisti sen. Ehkä olen vaan höperö kun ei mies ole ikinä ollu vastaamatta puhelimeen, tai muutenkaan ei ole koskaan jättäny ilmottamatta mistään muutoksista. -ap-

Vierailija
6/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset voivat vaikka katsoa tv. tä. Rauhoitu ap ja pyydä jotain käymään työmaalla.

Vierailija
7/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos mulla olisi VIISI LASTA ja olisin huolissani MIEHESTÄNI, en todellakaan istuisi täällä siitä kirjoittelemassa :O

En nyt kuitenkaan halua ruveta lapsia hermostuttamaan.

Vierailija
8/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolesi. Toivottavasti kaikki hyvin Tsemppiä ap. lle!

Vierailija
9/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kuukaus pari sitten, miestä ei kuulunu töistä tai siis olin hakemassa sitä ja sanottiin et oli jo lähteny muttei tullut kotiin.... oli ollut mun veljen luona ja oli ihan tokkurassa kun tuli illalla kotiin.

Kysyisinpä että onko miehelläsi päihdeongelmaa? Jos on niin sitten varmaan jo aavistatkin mitä on tapahtunut...

Jollei, niin ota yhteys miehen työkavereihin, ei se ole todellakaan noloa soittaa ja kysyä jos päivällä on jotain tapahtunut.

Soita sairaalaan niin tiedät ettei mistään vakavasta oo kysymys.

Tsemppiä ja voimia sinulle!

Vierailija
10/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kirjoittelit tänne ja ihmiset (tuttuun tyyliinsä) huutelivat provoa ja etsivät ristiriitaisuuksia jutustasi.

Jäi kuitenkin mietityttämään, kuinka se teidän homma sitten meni loppujen lopuksi. Haluatko kertoa? En tiedä oletko jo siinä vanhassa ketjussa siitä puhunut, joten jos niin, niin nostatko sen ketjun?

Kiitos!

Vierailija
11/11 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löytyi:) Ehjänä ja terveenä. Soitin eilen miehen työkaverille joka vastasi puhelimeen. olivat lompsimassa bensa asemalle. Autosta oli loppunut bensa tuollaiselle pitkälle suoralle. Lähtivät kävellen kanisterin kanssa hakemaan bensaa ja miehen puhelin oli jäänyt autoon. Onneksi työkaverilla oli puhelin matkassa. Oli kuulemma yrittänyt soittaa mua hätiin, mutta olin ollut justiin lasten kanssa lääkärissä ja puhelin kiinni niin päätyivät sitten kävelyreissuun. Ihmetteln vieläkin vaan, että miksi eivät soittaneet ketään muuta hätiin,tai eivät laittaneet mulle viestiä. Ehkäpä halusivat kävellä:) Pääasia on että mies on kunnossa. Ehdiin jo säikähtää tosi pahasti.