Tuleeko joku ilmoitus, jos on pistetty ulos Whatsapp-ryhmästä?
Ihmettelen, kun vilkkaaseen ryhmächattiin ei pariin päivään ole ollut mitään eloa. Itse en ole poistunut..
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ei kait? Ei vaan enää nää mitään kirjoituksia muilta. Oletko koittanut kirjoittaa siihen mitään jos joku vastaisi ?
En ole..
Ap
Hmm ehkä sunnuntai on vaan hiljainen päivä. Ap
Kun avaat chatin siinä lukee jtn että et voi enää kirjoittaa tähän ryhmään tms
Aa okei. En näytä olevan poistettu. Onkohan ne yhdet tyypit perustaneet uuden enemmän exclusive ryhmän.. epäilyttävää. Ap
Et näe kyseistä ryhmää enää kun sinut poistetaan.
Tietoinen valintani minulla ei ole älypuhelinta ei myöskään kysesitä toimintaa,eikä ongelmaa. En ole myöskään avannut some tiliä F.B/ instagram .Sekin on ihan tietoinen valintani. Hyvin toimii vanha samsug känny ilman kameraa!Kuin vanha pieni dikikamera canon.Molemmat mahtuu hyvin taskuuni.
Tule ilmoitus ja mitä sitä ennen on siellä keskustelussa puhuttu jää näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Kun avaat chatin siinä lukee jtn että et voi enää kirjoittaa tähän ryhmään tms
Minulla lukee yhdesssä ryhmässä noin. Jos näkyy edelleen muiden ryhmässä olevien tiedot (numero yms.) ryhmän kohdalla, tarkoittaako se, että ryhmä on edelleen olemassa? Vai jääkö ne näkyviin, vaikka koko ryhmä olisi lopetettu?
Vierailija kirjoitti:
Et näe kyseistä ryhmää enää kun sinut poistetaan.
Eikö aiemmat keskustelut jää näkyviin?
Vierailija kirjoitti:
Aa okei. En näytä olevan poistettu. Onkohan ne yhdet tyypit perustaneet uuden enemmän exclusive ryhmän.. epäilyttävää. Ap
Olit varmaan liian raskas ihminen, josta kielii sekin että kyselet tällaista asiaa vauvapalstalla.
Ei kait? Ei vaan enää nää mitään kirjoituksia muilta. Oletko koittanut kirjoittaa siihen mitään jos joku vastaisi ?